English

به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

برگزاری جلسه شورای مدیران فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین

جلسه شورای مدیران فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای مدیران فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جلسه شورای مدیران فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.

 در این جلسه که در اتاق شورای سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد؛ دکتر سید حسن مهدیخانی سروجهانی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه ضمن خیر مقدم و خوش آمد به شرکت کنندگان و حاضران در این جلسه در سخنانی با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم به فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آینده واحد قزوین در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: میزبانی مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت و همایش سراسری مشاوران بانوان و زنان در تیرماه به میزبانی واحد قزوین از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی این دانشگاه می باشد.

وی افزود: اعزام دانشجویان و خانواده‌هایشان به سفر معنوی عتبات با همکاری نهاد مقام معظم رهبری از مهم‌ترین فعالیت‌های این دانشگاه در سال جاری بوده است.

دکتر مهدیخانی در پایان با اشاره به میزبانی سومین جشنواره ملی خوشنویسی جلوه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری سایر دانشگاه‌های استان، نهادها و سازمان‌ها برگزاری باشکوه‌تر این رویداد ملی را در استان قزوین شاهد باشیم.

گفتنی است؛ در این جلسه موضوعاتی هم چون تعیین چگونگی همکاری‌ دانشگاه‌های استان با توجه به ابلاغ بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزاری جلسات هماهنگی کرسی‌های آزاد اندیشی، همکاری دانشگاه‌های استان در برگزاری جشنواره ملی خوشنویسی جلوه و همکاری دانشگاه‌های استان در برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی مطرح شد و اعضاء، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه