English

بهاره رهنما دوباره عاشق شد!/ ازدواج سوم در راه است؟ +عکس

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی از همسر دومش جدا شده است در اینستاگرامش از عشق و معجزه عشق سخن به میان آورده است تا شایعه ازدواج سومش بر سر زبان ها بیفتند.

بهاره رهنما دوباره عاشق شد!/ ازدواج سوم در راه است؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری موج، بهاره رهنما که به تازگی از امیرخسرو عباسی پس از یک دوره زندگی عاشقانه جدا شده است در اینستاگرامش از عشق و معجزه عشق سخن به میان آورده است تا این شایعه در میان هوادارانش شکل بگیرد که بهاره رهنما شاید به زودی وارد یک رابطه عاشقانه جدید و ازدواج شود.

انتشار این استوری در اینستاگرام بهاره رهنما شایعه ازدواج سوم او را رقم زد. به خصوص که او در قسمت پایین با نوشتن «این چنین بادا...» بر فضای رمزآلود و ابهام گونه این استوری افزوده است.

بهاره رهنما با نام کامل بهاره رهنما هزاوه در دهم آذر ماه 1352 در اراک متولد شد و هم اکنون 48 ساله است. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی است که مادر وی نیز سابقه بازیگری دارد. بهاره رهنما در سال 1370 با پیمان قاسمخانی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام پریا است. این زوج هنری در سال 1394 از یکدیگر جدا شدند و بهاره رهنما در سال 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

گفتنی است، یکی از ویژگی های پیج بهاره رهنما حضور پررنگ همسرش امیرخسرو عباسی در پیج اینستاگرام او بود اما پس از طلاق بهاره رهنما از همسرش ، خانم بازیگر کلیه عکس های مشترک را هم از پیج اینستاگرام خود حذف کرده تا به طور کامل از دوران زندگی مشترک با «حاجی» عبور کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

بهاره رهنما از همسر دومش جدا شد

 

بهاره رهنما

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    بعد از مشاهده رفتار ناسالم این به ظاهر بشر عقده ای ،که تمام سعی اش مطرح کردن خود بی شخصیت و بی هویتش است،دیدم نسبت به اراکی ها بد،و نسبت هنر پیشه ها بدتر شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه