English

بهاره رهنما در گفت‌وگوی اختصاصی با موج:

من لُر هستم و اگر ناخواسته باعث رنجش هم‌تباران شدم، عذرخواهی می‌کنم

به دنبال گلایه برخی لُر تباران کشور در واکنش به اظهارات بهاره رهنما در برنامه شام ایرانی، این بانوی بازیگر، توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی ارائه کرد.

من لُر هستم و اگر ناخواسته باعث رنجش هم‌تباران شدم، عذرخواهی می‌کنم

بهاره رهنما در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، گفت: من یک لُر هستم و هرگز قصد توهین به قوم لُر را نداشته و ندارم. اصلاً مگر می‌شود کسی به قومیت خود توهین کند؟!

وی تصریح کرد: اول اینکه حضور من در برنامه شام ایرانی، تنها به دلیل حمایت از یک بانوی لُر صورت گرفت.

*عذرخواهی می‌کنم

رهنما، افزود: من بخشی از زندگی خود و خانواده‌ام را وقف قوم لُر کرده‌ام و به این اقدام خود نیز می‌بالم اما، اگر گفتار من سو تفاهمی به‌وجود آورده و موجبات تکدر خاطر عزیزان هم‌تبارم را فراهم کرده عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در آینده نزدیک جبران کنم.

*حضور من در شام ایرانی برای حمایت از یک بانوی لرستانی بود

او تاکید کرد: اصلاً فلسفه حضور من در شام ایرانی این بود تا یک بانوی بروجردی که از همسرآزاری رنج می‌برد و در یک دعوای خانوادگی دچار ۴۵ درصد سوختگی با بنزین شده بود را معرفی کنم و از او دلجویی شود که همین هم شد و توانستم با تقدیم مبلغ ۱۲ میلیون تومان جایزه خود، اقدامی هرچند کوچک انجام داده باشم. اما وقتی که این سو تفاهم پیش آمد دلم گرفت تا آنجا که آن بانوی لُر در پیامی به من دلداری داد، به هر حال خدای بزرگ از باطن همه ما آدم‌ها باخبر است و بهترین داور هم ذات اقدس اوست.

*گُلوَنی یا روسری لُری، بخشی از هویت من است

وی، خاطرنشان کرد: گُلوَنی یا روسری لری بخشی از هویت من است، از این رو بارها و بارها با روسری لری در برنامه‌های مختلف حاضر شدم تا مُبلغی برای فرهنگ غنی قوم لُر باشم. لذا وقتی می‌بینم و می‌شنوم که هم‌تباران رنجیده‌اند، اشکم سرازیر می‌شود.

*امیدوارم سو تفاهم بوجود آمده را جبران کنم

مهمان برنامه شام ایرانی، اظهار داشت: در سیستان و بلوچستان، خدا کمک کرد تا ایران را متوجه این استان محروم کنیم. امیدوارم برای جبران این سو ‌تفاهم، شرایط خیری بوجود بیاید تا بتوانم خدمتی صادقانه نیز به مردم لرستان کرده باشم.

گفتنی است طی روزهای گذشته، اظهارنظر بهاره رهنما در برنامه شام ایرانی، واکنش‌هایی از سوی برخی مردمان قوم لُر به عنوان یکی از اقوام بزرگ و اصیل ایران و کاربران شبکه‌های مجازی را به همراه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی