English

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی:

هنرمندان برای مردم نقش آفریده اند و نباید فراموش شوند

قرایی در دیدار با اسماعیل سلطانیان هنرمند پیشکسوت گفت: هنرمندان برای مردم نقش آفریده اند و نباید فراموش شوند.

هنرمندان برای مردم نقش آفریده اند و نباید فراموش شوند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به دیدار اسماعیل سلطانیان از هنرمندان پیشکسوت در عرصه سینما و تلویزیون رفت و در این دیدار گفت: هنرمندان در ذهن مردم ماندگار هستند؛ آن‌ها برای مردم نقش آفریده اند و نباید فراموش شوند.

قرایی افزود: اگر پیشکسوتان را فراموش کنیم، شناسنامه و هویت خود را فراموش کرده‌ایم.

مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی با بیان اینکه امروز همه در حال ساختن هویت برای خود هستند، گفت: حماسه اسطوره‌هایی مثل شهید فخری زاده و کشوری را هنر هنرمندان ماندگار می‌کند.

سلطانیان هم اظهار کرد: حدود ۲۰ روز پیش یک عمل جراحی داشتم و این روز‌ها در منزل دوران نقاهت را سپری می‌کنم. بیماری کرونا باعث شد که به فکر خودمان باشیم و باید این عادت بد که بیماری به اوج می‌رسد و سپس به فکر درمان می‌افتیم را کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: کرونا یک نشانه برای دنیا بود؛ امیدوارم روزی برسد که ماسک‌ها را کنار بگذاریم و حتی برای یادگاری هم نگه نداریم.

این بازیگر عنوان کرد: ۵۵ سال است که در هنر فعالیت دارم. من در دانشکده هنر‌های دراماتیک بازیگری و کارگردانی خواندم. سریال قورباغه آخرین کار من بود. این روز‌ها نقش‌ها یک دست نیست و پیشنهاداتی وجود دارد که بازی کنم، اما قابل بازی کردن نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه