English

دوخبر از صندوق اعتباری هنر؛

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان/مذاکره مدیرعامل برای تسهیلات کم بهره به اعضای صندوق اعتباری هنر

صندوق اعتباری هنر از آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی و تلاش برای ارائه تسهیلات کم بهره به اعضای این صندوق خبر داد.

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان/مذاکره مدیرعامل برای تسهیلات کم بهره به اعضای صندوق اعتباری هنر

به گزارش خبرگزاری موج، براساس اعلام روابط عمومی صندوق اعتباری هنر ، نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ، عمر و حوادث اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آغاز شد.

به منظور پوشش حداکثری هزینه‌های درمانی خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور، صندوق اعتباری هنر همچون سالیان گذشته خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از تاریخ 1400/07/01 تا 1401/06/31 ارائه می دهد.

ثبت نام بیمه تکمیلی در یک مرحله (بدون تمدید)  به مدت 10 روز از تاریخ 1400/06/31 لغایت 1400/07/09 از طریق وب سایت صندوق؛ به ‌نشانی www.honarcredit.ir انجام خواهد شد.

با توجه به افزایش تعرفه های ارائه خدمات درمانی که از سوی شرکت های بیمه گر مورد تأیید بیمه مرکزی (بطور میانگین با حداقل 60 درصد افزایش نسبت به سال گذشته) اعلام شد، صندوق اعتباری هنر در راستای دستور مقام عالی وزارت و بمنظور حمایت از اعضای تحت پوشش، حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است تا بیشترین خدمات با کمترین هزینه برای اعضاء منظور شود. بنابراین مصوب شد، نسبت به سال گذشته، هیچ گونه افزایش قیمتی در سهم حق بیمه پرداختی اعضا در قرارداد 1400-1401 اعمال نشود.

خدمات بیمه درمان تکمیلی در قالب 3 طرح (امید، آرامش و رفاه) ارائه می شود. براین اساس همچون سال گذشته مبلغ پرداختی سهم اعضا به ازاء هر نفر برای طرح امید 130 هزارتومان، طرح آرامش 500 هزارتومان و طرح رفاه 1میلیون و 100 هزار تومان است.

 متقاضیان می توانند با انتخاب یکی از طرح ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام نمایند.

همچنین سرپرستان خانوار (بیمه شده اصلی) با پرداخت مبلغ 95 هزار تومان از مزایای بیمه عمر و حوادث برخوردار می شوند که این مبلغ به حق بیمه سالانه بیمه شده اصلی اضافه می شود.

اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی خواهند شد و مابقی هزینه توسط صندوق، تأمین و پرداخت می شود.

مدیرعامل صندوق هنر و بانک رسالت

مذاکره مدیرعامل صندوق اعتباری هنر  بمنظور ارائه تسهیلات به اعضای این صندوق

بر همین اساس، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت روز چهارشنبه 31 شهریورماه با حضور در صندوق اعتباری هنر، با سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در راستای همکاری های مشترک دیدار و گفتگو کرد.

 

پوراحمدی در این نشست ضمن معرفی فعالیت ها و ماموریت های اصلی این صندوق گفت: تمام تلاش ما در صندوق ا عتباری هنر رفع دغدغه از جامعه فرهیخته هنرمند عضو صندوق است تا با رفع مشکلات آنها زمینه شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ و هنر کشور فراهم شود.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر درادامه گفت: بانک قرض الحسنه رسالت در حوزه ارائه تسهیلات قرض الحسنه کم بهره، مجموعه بسیار خوشنامی در سطح کشور است. امیدوارم بر اساس ماموریت صندوق اعتباری هنر در حمایت از هنرمندان بتوانیم با گسترش روابط و همکاری مشترک زمینه ارائه هرچه بهتر خدمات به اهالی فرهنگ و هنر بیش از پیش فراهم کنیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در این دیدار اقدامات صندوق اعتباری هنر در راستای حمایت از اصحاب و هنر را ارزشمند دانست و گفت: این صندوق یکی از مهمترین نهادهای حمایتی از جامعه فرهنگ و هنر کشور است و امیدواریم همکاری میان این دو مجموعه گسترش یابد.

در این نشست راهکارهای لازم جهت اتخاذ تمهیدات بمنظور ارائه تسهیلات به اعضای صندوق اعتباری هنر بررسی و مقرر شد؛ ظرف مدت کوتاهی تفاهم نهایی و شیوه نامه اجرایی به امضاء دو طرف برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه