English

آخرین وضعیت ارشا اقدسی

گروه بدلکاری ارشا اقدسی درباره آخرین وضعیت سلامتی ارشا اقدسی توضیحاتی ارائه و درخواست کرد که تنها خبر رسمی در مورد ارشا را از این گروه بشنوند.

آخرین وضعیت ارشا اقدسی

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، چهارشنبه هفته گذشته ارشا اقدسی به هنگام انجام بدلکار ی چپ شدن یک ماشین امریکایی در یک فیلم تونسی در بیروت لبنان دچار حادثه شدید و ضایعات نخاعی و مغزی شد. این خبر با فاصله چند روزه در ایران منتشر شده و همه علاقمندان این بدلکار جوان اما پرآوازه ایرانی منتظر انجام عکل جراحی سنگینی بر روی او بودند تا شاید بهبود پیدا کرده و کماکان سینمای ایران و جهان را با هنر و مهارت خود همراهی کند اما دست سرنوشت ماجرا را به گونه دیگری رقم زد و وضعیا او تنها یک روز قبل از عمل نابسامان شد به نحوی که اعلام شد که پزشکان بیمارستان لبنانی  از او قطع امید کرده و تنها یک درصد شانس بقا برای او قائل هستند.

از این مرحله بود که خبر بد فوت بدلکار ایرانی اینترنت و به ویژه صفحات شبکه های مجازی را در نوردید در حالی که تعدادی از اعضای گروه بدلکاری ارشا اقدسی به همراه مادر او به لبنان رفته و کماکان پیگیر نجات این هنرمند سینماگر بودند. حتی پزشکان متبحر ایرانی هم اعلام آمادگی کردند که آنچه در توان دارند برای کمک به او انجام دهند اما این نیازمن این است که ارشا اقدسی در شرایطی با ثبات در همان حالت کما یا خواب مصنوعی برای چند روزی حفظ شود.

با اینکه آن خبر بد در کمتر چند ساعت تکذیب شد و دوباره تکذیبیه مرگ ارشا اقدسی بود که در فضای مجازی دست به دست می شد اما باز هم ساعاتی قبل خبر فوت این جوان ایرانی وایرال شد. اینبار ما با همراهان او در لبنان تماس گرفتیم و از حالش جویا شدیم.

مهنوش مرادی از اعضای تیم بدلکاری ارشا اقدسی با تکذیب خبر فوت این بدلکار حرفه‌ای سینما که از طریق برخی منابع خارجی؛ بدلکاران خارجی و بدلکاران ایرانی مقیم خارج منتشر شده است، به خبرنگار موج گفت: در حال حاضر نزدیک ترین فرد به ارشا اقدسی که در بیمارستانی در بیروت بستری است، من و امیر میراخوری و حسام وهابی دو عضو دیگر گروه بدلکاری ارشا ( بدلکاران 13 ) هستیم که دوست نزدیک او محسوب می شویم. ما سه نفر در شهر بیروت حضور داریم و فاصله هتل ما تا بیمارستان ارشا 3 تا 5 دقیقه است. بنابراین از هر خبر خوب یا بدی به سرعت مطلع می شویم و ما لحظه ای از او بی اطلاع نیستیم.

 این بدلکار تاکید کرد: ارشا اقدسی هنوز زنده است و یک درصد امید داریم. لطفا حرف های هیچکسی را در رابطه با ارشا باور نکنید.

مهنوش مرادی در پاسخ به اینکه آیا تهیه کنندگان و دست اندرکاران پروژه ای که ارشا اقدسی با آنها همکاری داشت و یا اعضای سفارت ایران در بیروت چقدر به او رسیدگی می کنند گفت:: اعضای پروژه ای که ارشا در آن سر فیلمبرداری بود، شب گذشته به بیمارستان آمدند؛ همچنان که تهیه کننده فیلم از روز اول در کنار ارشا بوده و حمایتش می کند. همین جا نیز از سفارت ایران در لبنان کمال تشکر را دارم که در حال کمک به ما در بهبود حال ارشا اقدسی هستند.

وی در پاسخ به اینکه چرا اخبار مربوط به سلامتی ارشا اقدسی مدیریت نمی شود یک سخنگو از سوی همراهان او برای این کار معرفی نمی شود گفت: ما تلاشمان بر این بوده که این تمرکز را ایجاد کنیم اما به هر حال مادر ارشا در شرایط خوبی نیست و البته با رسانه ها هم گفتگو نمی کند اما در مکالمه با دوستان یا بستگان، از روی احساسات درد و دل می کند که همین ممکن است در چند مرحله تبدیل به یک برداشت اشتباه یا شایعه شود.اگرچه عده ای هم با انگیزه های مختلف به انتشار گسترده خبرهای بد اقدام می کنند.

این بدلکار و دوست ارشا اقدسی در پایان تاکید و درخواست کرد که تنها خبر رسمی در مورد وضعیت ارشا اقدسی را از این تیم سه نفره دریافت شود.

شایان ذکر است که تا این لحظه هیچکس در مورد نام پروژه، تهیه کننده و کارگردان آن، شرایط بیمه ای و ایمنی کار ارشا اقدسی توضیحی به ما نداده است و ما کماکان پیگیر این موضوع هستیم تا جزئیات بیشتری را بتوانیم به علاقمندان اعلام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه