English

«سیم آخر» نوروزی رقابتی شد

سعید فتحی روشن از برگزیدگان برنامه عصر جدید به مسابقه «سیم آخر» پیوسته است و آیتمی ویژه برای این مسابقه در ایام نوروزی خواهد داشت.

«سیم آخر» نوروزی رقابتی شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقه «سیم‌ آخر» با اجرای رضا رشیدپور و تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان در ایام نوروز ۱۴۰۰ با تغییرات ویژه ای همراه خواهد بود که از جمله آن رقابتی شدن برنامه است.

پیش از این دو گروه به صورت جداگانه در مسابقه شرکت می کردند و حالا این دو گروه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

ویژه برنامه نوروزی «سیم آخر» از ابتدای فروردین آغاز می شود و هر شب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه می رود و طی شب های مختلف برخی از هنرمندان و چهره ها با تیمی از دوستانشان در این رقابت شرکت کرده اند.

این برنامه آیتم ها و بخش های ویژه ای را تدارک دیده است که از جمله آنها ذهن خوانی های سعید فتحی روشن شعبده باز برگزیده عصر جدید  است.  

همچنین به تازگی امکان ویژه ای برای مخاطبانی که در منزل هستند و علاقمندند در مسابقه شرکت کنند طراحی شده است که می توانند همزمان با شرکت کننده های مسابقه رقابت کنند که از طریق تلفن های هوشمند و اپلیکیشن تلوبیون امکانپذیر شده است.

ضبط برنامه نوروزی سیم آخر  مدتی است آغاز شده است و از جمله ویژگی های این مجموعه نبود تماشاگر برای رعایت پروتکل های بهداشتی است.

محمدرضا رضائیان تهیه کننده و کارگردان، حمید مراوندی مجری طرح و پیمان قانع مدیر هنری و طراح دکور این مسابقه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی