English

ساخت سری جدید فیلم سینمایی «جن گیر» توسط دیوید گردون گرین

سری جدید فیلم سینمایی «جن گیر» پر فروش ترین و ترسناک ترین فیلم در دنیا توسط دیوید گردون گرین ساخته می شود.

ساخت سری جدید فیلم سینمایی «جن گیر» توسط دیوید گردون گرین

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از هالیوود ریپورتر، «دیوید گردون گرین» خالق فیلم ژانر وحشت «هالووین» دنباله فیلم جن گیر یکی از ترسناک ترین فیلم های ژانر وحشت را می سازد.

استودیوهای تولید فیلم «بلوم هاوس» و «مورگان کریک» پشت تولید این پروژه سینمایی هستند.

«دیوید گوردون گرین» خالق فیلم هالووین آماده است که یک فیلم کلاسیک ترسناک دیگر بسازد. گرین در حال مذاکره برای کارگردانی دنباله ای از فیلم «جن گیر» برای استودیو فیلمسازی «Blumhouse» و «Morgan Creek Productions» است.

«ویلیام فریدکین» کارگردانی فیلم «جن گیر»(The Exorcist) اول را برعهده داشت که در سال ۱۹۷۳ به موفقیتی جهانی دست یافت و در آن سال ۱۹۳ میلیون دلار درآمد کسب کرد و این فیلم را به پر فروش ترین  فیلم ترسناک تاریخ تبدیل کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۷ فیلم ژانر وحشت «آن»(It) رکورد فروشش را شکست.

این فیلم داستان دختری ۱۲ ساله را که روحش توسط یک موجود مرموز یا یک روح تسخیر شده و مادرش و دو کشیش کاتولیک در تلاش برای نجات او هستند، به تصویر می کشید.

این اثر از رمان «ویلیام پیتر بلاتی» در سال ۱۹۷۱ اقتباس شده و فیلمنامه اقتباسی اسکار را برای نویسنده به ارمغان آورد. این فیلم در کل نامزد ده اسکار از جمله «بهترین فیلم» و «بهترین کارگردانی» و همچنین نامزدهای «بهترین بازیگری» برای «الن بورستین»، «جیسون میلر» و «لیندا بلر» شد.

«جن گیر» به عنوان یک اثر برجسته فرهنگی باقی مانده و دنباله های زیادی از آن ساخته شده است. در سال ۱۹۸۳، انتشارات بلاتی لژیون دنباله رمان اول را منتشر کرد.

استودیو بلوم هاوس مشتاق ساخت این فیلم توسط «دیوید گوردون گرین» است چراکه او در سال ۲۰۱۸ با بودجه ۱۰ میلیون دلاری فیلم «هالووین» توانست به فروش ۲۵۵.۸ میلیون دلاری در گیشه برسد. «هالووین» به مذاق این دو خوش آمده و دو دنباله با عناوین «هالووین قاتل» برای سال ۲۰۲۱ و «پایان هالووین» برای سال ۲۰۲۲ در دست تولید است.

«جن‌گیر» (The Exorcist) یک فیلم آمریکایی محصول سال ۱۹۷۳ در ژانر فراطبیعی ترسناک به کارگردانی «ویلیام فریدکین» است که بر اساس رمانی به همین نام از «ویلیام پیتر بلتی» ساخته ‌شده ‌است. «جن‌گیر» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت به‌شمار می‌رود.

«جن‌گیر» در چهل و ششمین مراسم جایزهٔ اسکار، نامزد ۱۰ اسکار بود که نهایتاً موفق به کسب ۲ جایزه اسکار در رشته‌های «بهترین فیلم‌نامهٔ اقتباسی» و «بهترین صدا» شد.

ماجرا در جرج تاون واقع در حومهٔ واشنگتن دی سی می‌گذرد. «کریس مک‌نیل»، بازیگر زن تلویزیون، نگران سلامت دخترش، «رِیگِن»، است که دچار تشنج شدید شده و در رختخواب به خود می‌پیچد. پزشکان از درمان دخترک ناتوان‌اند، تا آنجا که به «کریس» پیشنهاد می‌کنند از یک جن‌گیر کمک بگیرد. کریس به یک کشیش جوان به نام «پدر کاراس» مراجعه می‌کند و از او درخواست می‌کند تا به «ریگن» کمک کند.

پس از تحقیقاتی که «پدر کاراس» بر روی ریگن انجام می‌دهد و مطمئن می‌شود که شیطان بدن او را تسخیر کرده، به کلیسا مراجعه کرده و درخواست می‌کند تا خودش مراسم جن‌گیری را انجام دهد. اما کلیسا شخصی باتجربه‌تر به نام «پدر مِرین» را پیشنهاد می‌کند. «مِرین» کشیشی پیر است و موجودی را که بدن «ریگن» به تسخیر او درآمده ‌است، می‌شناسد. «پدر مرین» به خانهٔ «کریس مک‌نیل» می‌رود و به ‌همراه «پدر کاراس» جن‌گیری را شروع می‌کنند. در این مراسم سخت و طاقت‌فرسا، «پدر مِرین» جان خود را از دست می‌دهد و «پدر کاراس» در نهایت، به قیمت جان خودش، اهریمن را از بدن «رِیگِن» خارج می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی