English

حمایت قبل از چاپ وزارت ارشاد از ۹ اثر در شورای حمایت از کتب ارزشمند

​طبق مصوبه جلسۀ شماره 110 شورای حمایت از کتب ارزشمند با حضور معاون امور فرهنگی، مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر و دیگر اعضای این شورا 9 اثر از حمایت قبل از چاپ برخوردار شدند.

حمایت قبل از چاپ وزارت ارشاد از 9 اثر در شورای حمایت از کتب ارزشمند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در دومین جلسه شورای حمایت پیش از چاپ کتب ارزشمند در سال‌ جاری، 22 اثر ارسالی بررسی شد که از میان آن‌ها، 9 اثر برای حمایت قبل از چاپ، به تصویب رسید.

1- لرستان به روایت اسناد مستوفی لرستان

2- دانشنامه دین بریل 2 جلدی

3- تجلی خدا در آفاق و انفس

4- اخلاق نیکوماخوس ارسطو

5- تهذیب الاخلاق و تطهیر الاعراق

6- نقد بیدل

7- محمد (سرگذشت یتیم جاوید)

8- افکار شاعر

9- روزگار و آثار کمال خجندی

یادآوری می‌شود معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور ارتقای سطح دانش و فرهنگ عمومی ، توانمندسازی و ایجاد انگیزه مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی، توجه به اعتلا و تحکیم هویت بومی، دسترس‌پذیرسازی آثار نوشتاری ارزشمند و فاخر که برای چاپ و انتشار نیاز به حمایت دارند، بر اساس درخواست مولف یا ناشر، توسط شورای یاد شده به بررسی آثار ارسالی می‌پردازد و در صورت تصویب در شورا، حمایت پیش از چاپ از عنوان‌های مصوب صورت می‌پذیرد. 

متقاضیان می‌توانند برای بهره‌گیری از این فرصت، نمونه آثار خود را در قالب ماکت کتاب، به دبیرخانه این شورا مستقر در دفتر امور چاپ و نشر وزارتخانه ارسال کنند. اطلاعات تکمیلی در سایت اطلاع‌رسانی دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس اینترنتی https://irprint.farhang.gov.ir  درج شده است.  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی