English

قصه شنیدنی مهمان برنامه مکث:

اخذ مدرک دکتری در ٩٠ سالگی و با معدل بالای ١٩

پیرمردی که در ٩٠ سالگی دکترا گرفت مهمان گیتی خامنه در برنامه مکث امشب می شود.

اخذ مدرک دکتری در ٩٠ سالگی و با معدل بالای ١٩

به گزارش خبرگزاری موج، نوزدهمین قسمت از سری سوم برنامه مکث  سه‌شنبه شب ساعت ١٩:٤٥ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته سوم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه محرم تهیه شده گیتی خامنه مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه خامنه میزبان زن و مرد پا به سن گذاشته‌ای است که طی ماجراهای جالبی ادامه تحصیل داده‌اند.‌ حسن شهریاری پیرمرد ٩٠ ساله‌ای است که به تازگی و با معدل بالای ١٩ مدرک دکترا گرفته است. فرخنده تاج‌آبادی دیگر مهمان برنامه نیز تا پانزده سالگی بیسواد بوده اما در این سن تصمیم می‌گیرد سواد بیاموزد و تا مرحله کارشناسی ارشد پیش رفته و حالا سردبیر یک مجله پرمخاطب است و در کارهای فرهنگی پیشقدم.

روایت امشب برنامه مکث درباره عشق به آموختن و یادگیری است که سن و سال نمی‌شناسد و به قول شاعر می‌تواند ز گهواره تا گور  ادامه داشته باشد.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی