English

امین زندگانی میزبان یک کارتن خواب و یک جوان مرفه می شود

امین زندگانی در هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه مکث میزبان یک کارتن خواب و یک جوان مرفه می شود.

امین زندگانی میزبان یک کارتن خواب و یک جوان مرفه می شود

به گزارش خبرگزاری موج، در هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه مکث  که جمعه و ‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰  بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، امین زندگانی میزبان دو جوان به نام‌های مهبد چشمی و محمد کیایی است.

کیایی با تجربه کارتن‌خوابی و اعتیاد پس از ترک حالا به افرادی که مانند گذشته خودش درگیر اعتیاد و بی‌خانمانی هستند کمک می‌کند. چشمی اما ظاهرا جوانی مرفه و بی‌دغدغه بنظر میرسید که به صورت اتفاقی با گروهی خیریه که به کارتن‌خواب‌ها کمک می‌کردند همراه و به اصطلاح در این گروه پاگیر شده و این زمینه آشنایی و رفاقتش با کیایی می‌شود.

حالا این دو دوست با گذشته‌ای متفاوت اما هدفی مشترک، سال‌هاست رفاقت و در یک جبهه همکاری می‌کنند.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند ، گلاره عباسی ، رضا فیاضی، سپند امیر سلیمانی ، سعید شیخ‌زاده، پرویز فلاحی پور ، فریبا متخصص، فرناز رهنما ، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه