English

قاسم قلی پور در گفتگو با خبرگزاری موج عنوان کرد؛

فعلا برنامه ای برای آغاز تولید فیلم بهزاد فراهانی نداریم

به گفته تهیه کننده اولین فیلم سینمایی بهزاد فراهانی گرچه مجوز ساخت میهمانی از کارائیب صادر شده است اما هنوز زمان تولید آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

فعلا برنامه ای برای آغاز تولید فیلم بهزاد فراهانی نداریم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، هفته گذشته شورای پروانه ساخت مجوز تولید فیلم سینمایی میهمانی از کارائیب  به تهیه کنندگی قاسم قلی پور و کارگردانی و نویسندگی لطف الله فراهانی را صادر کرد. 

لطف الله فراهانی یا همان بهزاد فراهانی هنرمند پیشکسوت در عرصه بازیگری، فیلمنامه نویسی و کارگردانی تئاتر و پدر شقایق و گلشیفته فراهانی از چند سال پیش در مورد آمادگی و آرزویش برای کارگردانی سینما خبر داده بود.

قلی پور در گفتگویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری موج در مورد روند تولید میهمانی از کارائیب به کارگردانی بهزاد فراهانی گفت: علاقمند بودیم که بنا بر دلایلی این مجوز را در فروردین ماه گذشته در اختیار داشته باشیم که فعلا با چند ماه تاخیر صادر شده است.

وی افزود: بر همین اساس هنوز کاری برای تولید این اثر نکرده ایم و با توجه به شیوع مجدد و بروز موج دوم کرونا و مشکلاتی که گریبانگیر سینما شده است، نسبت به اینکه آیا در این شرایط تولید را آغاز کنیم یا نه در حال بررسی و تصمیم گیری هستیم.

این در حالی است که بهزاد فراهانی در مصاحبه ای که در سال ۹۷ انجام داده بود اظهار کرده بود که تهیه کننده مشخص و کارهای مدنظر برای جذب سرمایه گذار برای تولید فیلم سینمایی اش هم انجام شده است و حالا منتظر صدور مجوز ساخت این فیلم سینمایی است. البته وی تاکید کرده بود که در صورت اخذ مجوز از بهار همان سال کار تولید و ساخت فیلم را شروع می کند؛ که ظاهرا آنچه از این گفته به نظر می رسد این است که فصل و زمان فیلمبرداری از پارامترهای مهم در این فیلم است.

در همان زمان فراهانی موضوع فیلم سینمایی مد نظرش را اجتماعی و لوکیشن مناسب این فیلم را خارج از تهران و در محیطی روستایی توصیف کرده بود.

وی مدت‌ها پیش در مصاحبه ای درباره چرایی ساخت این کار که نوشته خود اوست، گفته بود: باید بگویم من همیشه دغدغه ساخت فیلم داشته‌ام، چون دوست داشته‌ام حرف خود را در کاری که خود نگارش و ساخت آن را برعهده دارم بزنم، اما افسوس هیچگاه فرصت رسیدن به این خواسته پیش نیامد، حالا این بار امیدوارم بتوانم فیلم خودم را بسازم.

حال باید دید که آیا زمان تحقق آرزوی بهزاد فراهانی فرا رسیده یا هنوز موانعی خواسته و ناخواسته در کار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه