English

بعد از پنج سال تعطیلی؛

کافه رادیو به رادیو جوان بازگشت/علیرضا کنگرلو جایگزین مرحوم مهران دوستی شد

کافه رادیو، یادگار فعالیت مهران دوستی پس از پنج سال تعطیلی به آنتن رادیو جوان بازگشت.

کافه رادیو به رادیو جوان بازگشت/علیرضا کنگرلو جایگزین مرحوم مهران دوستی شد

به گزارش خبرگزاری موج، برنامه فرهنگی هنری « کافه رادیو » سال‌های قبل با صدای ماندگار مرحوم «مهران دوستی» از رادیو جوان پخش می‌شد که پس از درگذشت وی، این برنامه تعطیل شد؛ اما در سال جدید گروه برنامه ساز «کافه رادیو» تصمیم گرفتند تا بار دیگر این برنامه را با همان فضای دلنشین و میزهای مختلف از ابتدای اردیبهشت ماه ۹۹ به روی آنتن رادیوجوان بفرستند تا نام و خاطره مهران دوستی تا همیشه در یادها زنده بماند.

مهمان روز اول این برنامه محمد اللهیاری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که پیرامون کنسرت‌های آنلاین در روزهای شیوع کرونا با شنوندگان رادیوجوان صحبت کرد و افزود: در روزهای تعطیلی برنامه‌های فرهنگی، اجرای کنسرت‌ها در فضای مجازی به صورت خودجوش انجام شد؛ همچنین وزارت ارشاد در تلاش است تا مبلغی را به عنوان ضرر و زیان به اصحاب هنر بپردازد که طرح آن تقدیم مجلس شورای اسلامی شده و در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است. این کمک به صورت قرض‌الحسنه یا کمک بلاعوض یا در قالب پرداخت حق بیمه شاغلان حوزه فرهنگ و هنر، سعی در جبران بخشی از ضرر ناشی از کرونا در این حوزه را دارد.

«کافه رادیو» با تهیه کنندگی «مهدی شاه‌رضایی» و گویندگی علیرضا کنگرلو و همکاری جمعی از برنامه‌سازان جوان، شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از ایستگاه رادیویی جوان به روی آنتن می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه