English

فیلم های کوتاه برتر از نظر آرای تماشاگران

سه فیلم برتر از نظر آرای تماشاگران در بخش های داستانی، تجربه گرا، انیمیشن و مستند سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد.

فیلم های کوتاه برتر از نظر آرای تماشاگران

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران که از 19 تا 24 آبان ماه با رقابت فیلمسازان در بخش های مختلف در پردیس سینمایی ملت بپایان یافت. بر این اساس، پس از گذشت بیش از یک ماه و نیم از پایان این جشنواره‌، سه فیلم برتر از نظر آرای تماشاگران در بخش های داستانی، تجربه گرا، انیمیشن و مستند به شرح زیر اعلام شد.

بخش داستانی:

فیلم کوتاه کوچه به کارگردانی محمدرضا مصباح در رتبه اول، فیلم کوتاه بی‌ریختی به کارگردانی محمد رحمتی در رتبه دوم و فیلم امتحان به کارگردانی سونیا حداد در رتبه سوم این بخش قرار دارد.

بخش تجربه گرا:

سه فیلم برتر بخش تجربه گرا در جشنواره سی و ششم تهران از نظر آرای تماشاگران، شامل فیلم کوتاه سوپ به کارگردانی تی یام یابنده، فیلم کوتاه برف های سپید سرگردان به کارگردانی محمدرضا وطن دوست و فیلم صورت های بی چهره به کارگردانی حسام رحمانی است.

بخش انیمیشن:

فیلم انیمیشن پدر به کارگردانی محمد کیوان مرز در رتبه اول، کلاف به کارگردانی ملیحه غلامزاده در رتبه دوم و خانه به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان و محمد لطفعلی در رتبه سوم فیلم های برتر بخش «پویانمایی» جشنواره از نظر آرای تماشاگران هستند.

بخش مستند:

در بخش مستند نیز به ترتیب سه فیلم آشو به کارگردانی جعفر نجفی، آنجا که باد می وزد به کارگردانی مینا مشهدی مهدی و پنهان به کارگردانی شیرین برق نورد از سوی تماشاگران انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه