English

سیمونیان اعلام کرد:

ثبت نام حضوری متقاضیان حضور در جشنواره فیلم فجر تا سی آبان ماه

مدیر دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر در پی مشکلات پیش آمده برای اینترنت اعلام کرد: متقاضیان حضور در جشنواره فیلم فجر تا سی آبان ماه می توانند به صورت حضوری و با مراجعه به دفتر ستاد جشنواره اقدام به ثبت نام کنند.

ثبت نام حضوری متقاضیان حضور در جشنواره فیلم فجر تا سی آبان ماه

در پی بروز مشکلاتی برای کاربران جهت دسترسی به سایت ثبت نام برای حضور در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر ، سیمون سیمونیان به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: تا کنون بیش از نود درصد افرادی که ما پیش بینی می کردیم که متقاضی حضور در این دوره جشنواره  باشند، ثبت نام خود را از طریق سایت انجام داده اند.

وی افزود: برای ده درصد باقیمانده با بروز مشکلاتی برای دسترسی به اینترنت این امکان را  فراهم آورده ایم که درصورت نیاز به محل دبیرخانه جشنواره مراجعه کرده و روند ثبت نام خود را در اینجا طی کنند.

مدیر دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر تاکید کرد: بر این اساس نیازی به تمدید مهلت ثبت نام برای این دوره جشنواره فیلم فجر نیست.

سیمونیان در مورد تعداد نهایی ثبت نام کنندگان گفت: اعلام این تعداد و جزییات کامل آن پس از اتمام مهلت ثبت نام امکان پذیر است اما بر اساس لیست پروانه های ساختی که ما در اختیار داریم به نظر می رسد که تعداد فیلم های متقاضی در این دوره به حدود هشتاد تا نود اثر سینمایی بلند برسد.

وی افزود: این تعداد در مستند سینمایی بالای هفتاد دقیقه هم به چهل و پنج اثر خواهد رسید.

سیمونیان در مورد فیلم های کوتاه هم گفت: در این بخش، برگزیدگان جشن فیلم کوتاه خانه سینما و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط دبیرهایشان به ما معرفی می شوند و از این میان آثاری که شرایط حضور در جشنواره فیلم فجر را دارند یعنی زمانی بین سه تا پانزده دقیقه دارند، پذیرفته می شوند.

مدیر دبیرخانه جشنواره ملی فیلم فجر در مورد زمان شروع و پایان یافتن داوری هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هم گفت: تا این لحظه هیات انتخاب مشخص و اعلام نشده و زمان دقیق شروع و پایان کارشان هم مشخص نیست و بعدا اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه