English

سید صادق موسوی در گفتگو با خبرگزاری موج:

مسایل مالی بزرگترین مشکل این دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران است

دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از دلایل تاخیر در انتشار فراخوان، تغییر کمی میزان جوایز و بزرگترین مشکل این دوره جشنواره سخن گفت.

مسایل مالی بزرگترین مشکل این دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران است

سید صادق موسوی رییس انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر سی و ششمین جشنواره بین‌ المللی فیلم کوتاه تهران در مورد دلیل تاخیر دوماهه انتشار فراخوان این دور جشنواره به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: تشکیل شورای سیاست گذاری و در پی آن انتشار فراخوان منوط به مشخص شدن دبیر جشنواره بود و از آنجاییکه، حکم دبیر با تاخیر صادر شد، به تبع آن فراخوان هم با تاخیر منتشر شد؛ گرچه ما تمام تلاش خود را کردیم که انتشار فراخوان در اسرع وقت و در همین هفته صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: اولین جلسه شورای سیاست گذار در حضور حسین انتظامی ، رییس سازمان سینمایی، تشکیل شد و پس از آن به سرعت و بطور فشرده جلسات ادامه پیدا کرد.

وی در مورد مدت کوتاهی که برای ارسال آثار تعیین شده است گفت: ما دو ماه از برنامه سالیانه خود عقب هستیم و این جشنواره یک رویداد بین المللی، با سابقه ای سی و پنج ساله است. بنابراین با این پیش فرض که سبقه طولانی این جشنواره، باعث خواهد شد که فیلمسازان علاقمند به حضور در آن، آثار خود را به موقع آماده کرده و منتظر انتشار فراخوان هستند و برای جلوگیری از تغییر در تاریخ و تقویم جشنواره، به این شکل عمل کردیم.

موسوی در مورد تغییر در کمیت جوایز و بودجه جشنواره گفت: بزرگترین مشکل پیش روی ما مسائل مالی است چرا که در این دوره موظف شده ایم که دست کم پنجاه درصد بودجه را خودمان تامین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه