English

حضور نت های مسی یکی رویا در المپیای یونان اکران می شود

مستند «نت‌های مسی یکی رویا» در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، در بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های المپیا برای کودکان و نوجوانان در یونان، به نمایش در می‌آید.

حضور نت های مسی یکی رویا در المپیای یونان اکران می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فیلم، مستند بلند نت های مسی یکی رویا ، به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی و کارگردانی رضا فرهمند ، پس از حضور در جشنواره‌های لوکارنو، آسیا پاسیفیک، جایزه بزرگ «هارل» آمریکا و DMZ  کره جنوبی، در جدیدترین حضور خود، به بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های المپیا برای کودکان و نوجوانان در یونان، می‌رود.

این جشنواره از سال 1997 فعالیت خود را آغاز کرده و اهداف اصلی برگزاری آن، اطلاع‌رسانی به مخاطبان یونان در مورد تولیدات فعلی فیلم برای کودکان و نوجوانان ، کمک به توسعه برنامه‌های سمعی و بصری برای کودکان و نوجوانان در یونان و ترغیب به ساخت فیلم و توسعه فیلم برای کودکان و نوجوانان، است.

مستند «نت‌های مسی یک رویا» درباره مَلّوک، پسری 10 ساله است که با دوستانش سیم‌های مسی خانه‌های ویران شده در جنگ را برای گذران زندگی جمع می‌کنند و می‌فروشند اما شوق رسیدن به آرزویی کودکانه، گرمای امید را در دل آنها زنده می‌کند و به خرابه‌ها و ویرانه‌ها رنگ و شادی می‌بخشد.

پخش بین المللی این فیلم با «ArtHouse Cinematheque» در کانادا با مدیریت مرجان علیزاده  است.

بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های المپیا برای کودکان و نوجوانان که از 30 نوامبر تا 7 دسامبر 2019 (9 تا 16 آذر) در پیرگوس و آمالیادا در یونان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه