English

محبوبیت بازیگر سریال یوسف پیامبر در عراق+فیلم

بازیگر نقش لاوی سریال یوسف پیامبر نزد عراقی ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.

محبوبیت بازیگر سریال یوسف پیامبر در عراق+فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، با گذشت سالها از ساخت و پخش سریال یوسف پیامبر (ع) اثر مرحوم فرج الله سلحشور در ایران و تعدادی از کشورهای دیگر، این سریال و عواملش هنوز از محبوبیت بسیاری نزد مخاطبان عراقی و سایر کشورهای اسلامی که این مجموعه تلویزیونی را دیده اند برخوردار هستند.

تصویری که به طور اختصاصی از سوی یکی از مستندسازان همراه گروه هنری حاضر در پیاده روی اربعین به در اختیار خبرگزاری موج گذاشته شده است، به خوبی حاکی از علاقه مردم عراق نسبت به کوروش زارعی است که در نقش لاوی، یکی از برادران حضرت یوسف (ع) در این سریال ایفای نقش می کرد.

در این ویدئو می بینیم که علاقمندان عراقی، کوروش زارعی را بازیگری توانا و محبوب و مشهور عنوان می کنندو دوست دارند تا با او یک عکس سلفی به یادگار داشته باشند.

این در حالی است که این بازیگر از بازیگران اصلی این سریال محسوب نمی شود و نسبت به تعداد دیگری از بازیگران همچون مصطفی زمانی ، محمود پاک نیت ، جعفر دهقان و یا کتایون ریاحی ، دقایق کمتری در قاب تصویر این سریال دیده می شود و می توان حدس زد که شاید برخورد صمیمانه مخاطبان عراقی با ایشان حتی می تواند بسیار محبت آمیزتر از این هم باشد.

سال گذشته کوروش زارعی که اکنون مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری است و برگزاری همایش تئاتر راهپیمایی اربعین را بر عهده دارد، در برنامه راه نشان شبکه قرآن تلویزیون اظهار کرد: یکی از کارهایی که بیشترین برکات را در زندگی من داشت، حضور در سریال «یوسف پیامبر» اثر مرحوم فرج‌الله سلحشور بود. واقعا سینمای ایران یک فرج‌الله سلحشور داشت و فکر نمی‌کنم دیگر کسی مانند او را داشته باشد، مرد ایمان و اخلاق که وقتی کار می‌کرد با همه وجود و عشقش کار می‌کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه