English

گفت و گو پیرامون مسائل جدی جامعه در برنامه استوا

تهیه کننده مجموعه برنامه استوا گفت: در سال های اخیر مهم ترین دل مشغولی فعالان فرهنگی و رسانه ای کشور تولید برنامه جدی در حوزه تبادل اندیشه و گفت و گو پیرامون مسائل جدی جامعه است و برنامه استوا تلاش می کند تا قدمی هر چند کوچک اما جدی در این مسیر بردارد.

گفت و گو پیرامون مسائل جدی جامعه در برنامه استوا

به گزارش خبرگزاری موج،  سعید ستودگان تهیه کننده مجموعه برنامه استوا  با تاکید بر اینکه این برنامه در حوزه تبادل اندیشه و مسائل جدی جامعه است، گفت: در سال های اخیر مهم ترین دل مشغولی فعالان فرهنگی و رسانه ای کشور تولید برنامه جدی در حوزه تبادل اندیشه و گفت و گو پیرامون مسائل جدی جامعه است و برنامه استوا تلاش می کند تا قدمی هر چند کوچک اما جدی در این مسیر بردارد. هدف برنامه «استوا» فراهم آوردن بستری برای تبادل نظر بین کارشناسان و صاحب نظران بدون مچ گیری و جنجال در فضایی آزاد است. در این مسیر نیز اولویت با موضوعاتی است که در شرایط کنونی جزو دغدغه های جدی برنامه محسوب می شود.

تهیه کننده «استوا» در باره روند تولید این برنامه گفت: الویت ما در روند تولید این برنامه پرداختن به موضوعاتی است که علی رغم جذابیت با گذشت زمان بی ارزش نشوند، در حقیقت تلاش ما در «استوا» پاسخ به سوالاتی که همواره در سطح جامعه به صورت یک موضوع جدی مطرح باشند. در دعوت مهمانان بنا بر استفاده از متخصصان جوان و فعال در موضوعات مورد نظر است، در هر موضوع با بررسی سوابق و فعالیت متخصصان آن حوزه به فهرستی می رسیم که برای یک برنامه تلویزیونی مسلط تر هستند.

وی «استوا» را یک برنامه دانش بنیان دانست وتصریح کرد: طبیعی است که «استوا» به عنوان یک برنامه دانش بنیان برای یک پرداخت مناسب نیاز به یک نگاه جامع و عمیق به موضوعات مورد نظر دارد و این نگاه جز با همفکری و استفاده از توان سایر افراد امکان پذیر نخواهد شد؛ ما در اتاق فکر مجموعه «استوا» تلاش می کنیم تا با کمک صاحب نظران ضمن پرداختن به موضوعات نگاهی همه گیر و جامع به دست آوریم.

وی نحوه ارتباط این برنامه با مخاطبان را کاملا تعاملی دانست و افزود: مهم ترین بستر ما برای ارتباط با مخاطبان شبکه های اجتماعی خواهد بود که تعاملی دو طرفه خواهد بود. همچنین مخاطبان می توانند نظر خود درباره موضوعات و مطالب طرح شده به روابط عمومی صدا و سیما، 162، انعکاس دهند. فصل اول «استوا» در 26 قسمت تولید خواهد شد.

مجموعه گفتگو محور «استوا» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که به تهیه کنندگی سعید ستودگان  و اجرای سید حسین حسینی هر شنبه به مدت 50 دقیقه و بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی