English

بهنوش طباطبایی بازیگر نمایش مری پاپینز شد

بهنوش طباطبایی قرار است در نقش مری پاپینز روی صحنه تالار وحدت نقش آفرینی کند.

بهنوش طباطبایی بازیگر نمایش مری پاپینز شد

به گزارش خبرگزاری موج،  نمایش موزیکال مری پاپینز  با حضور بهنوش طباطبایی روایتگر ماجراجویی‌ها و داستان‌های هیجان انگیزی است که در خانواده بنکس اتفاق می افتد.

این نمایش قرار است آبان ماه سالجاری به عنوان سومین تجربه گروه تولیدی موزیکال‌های  «الیورتوییست» و «بینوایان» به کارگردانی احمد سلیمانی در تالار وحدت به اجرا در آید.

بهنوش طباطبایی؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از آبان ماه امسال در نقش «مری پاپینز»؛ پرستار خانواده بنکس روی صحنه تالار وحدت ظاهر می شود.

طباطبایی دو سال متوالی کاندیدای بهترین بازیگر زن برای نمایش‌های "داستان یک پلکان" و " ابرهای پشت حنجره" به کار گردانی رضا گوران از جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر در سال های ٨٨ و ٨٩ و به خاطر  نمایش "سیندرلا" اثر جلال تهرانی کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن در جشن منتقدان تئاتر در سال ٩٣ شد.

وی همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «ماجرای نیمروز  - رد خون» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و نقش مکمل زن برای فیلم «سیانور» در جشن منتقدان سینما شد.

در کارنامه حرفه ای بهنوش طباطبایی علاوه بر فعالیت‌های سینمایی آثار نمایشی همچون " فصل شکار بادبادکها" به کارگردانی  جلال تهرانی و "ترانه های قدیمی"  " سینماهای من" " آدامس خوانی" " نام تمام مادران" " آینه های روبرو"  به کارگردانی محمد رحمانیان به چشم  می‌خورد.

این اثر اقتباسی آزاد از مجموعه "داستانهای مری پاپینز" نوشته پاملاتراورس با ترجمه احمد کولیوندی،ترانه سرایی و دراماتورژی محمد رضا کوهستانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه