English

زمان اکران فیلم ماجرای نیمروز رد خون مشخص شد

فیلم ماجرای نیمروز رد خون با سرگروه سینما آزادی، از چهارشنبه سوم مهرماه اکران می شود.

زمان اکران فیلم ماجرای نیمروز رد خون مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، فیلم ماجرای نیمروز رد خون به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی پس از اعلام رسانه‌ای صدور پروانه نمایش  و با انعقاد قرارداد اکران فیلم با سرگروه آزادی، قرار است چهارشنبه سوم مهرماه اکران شود.

«ماجرای نیمروز؛ ردخون» یک تریلر جاسوسی و امنیتی است که مقطع مهم و پر از التهابی از تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کند؛ زمانی که پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط جمهوری اسلامی، نیروهای سازمان منافقین با پشتیبانی صدام به ایران حمله کردند که در چند ساعت مردم و نیروهای نظامی شکست سنگینی را به منافقین تحمیل کردند.

عکس رونمایی شده از این فیلم در سالگرد عملیات مرصاد، مربوط به صحنه‌هایی از این درگیری در تنگه چهارزبر کرمانشاه است که شهید صیاد شیرازی فرماندهی عملیات هوانیروز را بر عهده داشت.

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر ، محسن کیایی، بهنوش طباطبایی، هستی مهدوی، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، محمد عسگری، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی، حسین فلاح بازیگران «ماجرای نیمروز ۲» هستند که نمایش آن در جشنواره فجر با حاشیه‌های مهمی همراه بود.

«ماجرای نیمروز: رد خون» در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در ١١ رشته نامزد و توانست سه سیمرغ بلورین جشنواره را بدست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه