English

با توییتی از سید محمود رضوی؛

پروژه تبلیغات اکران ماجرای نیمروز ردخون کلید خورد/اکران سوم مهر

تهیه کننده فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2 از آغاز اکران آن از سوم مهرماه خبر داد.

پروژه تبلیغات اکران ماجرای نیمروز ردخون کلید خورد/اکران سوم مهر

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم سینمایی ماجرای نیمروز رد خون اثر محمدحسین مهدویان ، در مورد اکران این فیلم با تکرار یک خبر اعلام شده از قبل در توییتی نوشت:

"کوتاه و مختصر برای همه آنهایی که منتظر بودند

به یاری خداوند

ماجرای نیم روز رد خون از سوم مهرماه در سینماهای سراسر کشور"

این تهیه کننده و مشاور رسانه ای پروژه، تا کنون از ارائه هر گونه اطلاعات دیگری در مورد نسخه آماده اکران این فیلم و تفاوت احتمالی آن نسبت به نسخه ای که در جشنواره فیلم فجر اکران شده بود، پرهیز کردند و اطلاع رسانی را به زمان دیگر موکول دانستند. به نظر می رسد این توییت سرآغاز پروسه تبلیغاتی اکران این فیلم باشد که یک ماه زودتر از موعد پخش کلید خورده است.

پیش از این هم سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه این شورا در تاریخ ۲۰ مردادماه گفته بود: قرارداد فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» در سرگروه آزادی ثبت شد و این فیلم از سوم مهرماه بعد از فیلم «کوروکودیل» اکران می‌شود.

گفتنی استروایت کلی داستان، موضوع و خلاصه داستان فیلم ماجرای نیمروز ۲: رد خون پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است.

در خلاصه داستان آن آمدهاست: خونه افشین رو گشتن. خونه خواهر منو. به شون نگفتی من کی‌ام؟ نگفتی چه کارایی از دست رفیق‌ات برمی‌آد؟ - بوی سیگار می‌دی - اینم گزارش کن.

نیرو‌های امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مامور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان، عباس زریباف فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد.

بازیگران فیلم ماجرای نیمروز ۲، رد خون: بهنوش طباطبایی، جواد عزتی ، هادی حجازی فر ، هستی مهدوی، محسن کیایی، حسین مهری و مهدی زمین پرداز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه