English

علی باقری پوستر پنجمین جشن عکاسان سینما را طراحی کرد

در آستانه برگزاری پنجمین جشن عکاسان سینما، پوستر جشن با طرحی از علی باقری رونمایی شد.

علی باقری پوستر پنجمین جشن عکاسان سینما را طراحی کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی انجمن، پوستر پنجمین دوره جشن عکاسان سینما،روز گذشته سه شنبه۱۵ مرداد ،با حضور اعضای هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما ، منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما و مازیار میری مدیر اجرایی انجمن عالی هنرها و فنون سینمای ایران رونمایی شد. طراحی این پوستر را علی باقری از اعضای انجمن عکاسان سینما و از طراحان پوستر به نام سینمای ایران به عهده دارد. باقری که طراحی پوستر دوره های اول و دوم جشن را نیز در کارنامه دارد، درباره طراحی پوستر این دوره جشن گفت:پیشنهاد من به هیات مدیره طراحی پوستر برای تمامی دوره های جشن عکاسان سینما ودیدن تصویری به عنوان شاخصه جشن بود و خوشبختانه با این ایده موافقت شد.  

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:طراحی پوستر پنجمین جشن عکاسان سینما، با دیگر کارهایم بسیار متفاوت است.در این پوستر تصویر سازی خاصی انجام شد. در ابتدا از فردی خواستم تا شاتر زدن فرضی را برایم انجام بدهد و از او عکاسی کردم و در نهایت ساده سازی شد و به طرح نهایی رسیدم. در واقع نحوه اجرا، این پوستر را با دیگر کارهایم متفاوت می کند.

پوستر پنجمین جشن عکاسان سینمای ایران

باقری با اشاره به حضورش به عنوان یکی از عکاسان سینمای ایران و همکاری در برگزاری جشن عکاسان سینما گفت: هشت سال از زمانی که عضو انجمن عکاسان سینما شدم می گذرد و به عنوان عکاس سینما جوایزی هم در این زمینه کسب کردم.به همین نسبت در گرافیک سینما فعالیت دارم و این دو حوزه را خیلی نزدیک به هم می بینم و نمی توانم این دو را از هم جدا کنم. خودم را عضوی از انجمن عکاسان سینما می دانم و به آن افتخار می کنم و خوشحالم که سهمی در برگزاری جشن دارم.

دربخش مسابقه عکس این رویداد هنری، ۱۶۸قطعه عکس صحنه و پشت صحنه از 16عکاس به دبیر خانه ارسال شد. بر خلاف سال‌های گذشته در این دوره، نمایشگاه عکس برگزار نمی شود و عکس های منتخب در قالب کتاب در روز 24 مرداد ماه رونمایی و عکاس سال سینمای ایران معرفی خواهد شد.

علی نیک رفتار دبیری پنجمین جشن عکاسان سینمای ایران را بر عهده دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی