English

جزئیات برگزاری کنسرت‌های نیمه اول مرداد مشخص شد

کنسرت بهنام بانی در تاریخ‌ ۶ و ۷ مرداد ماه در سالن برج میلاد و کنسرت رضا بهرام هم ششم مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

جزئیات برگزاری کنسرت‌های نیمه اول مرداد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، قرار است در نیمه اول مرداد، بیش از ۱۵ کنسرت پاپ، ۲ کنسرت ویژه بانوان و چند اجرای سنتی در سالن‌های مختلف تهران اجرا شود.

از تاریخ ۶ تا ۱۵ مرداد ماه تعداد اجراهای سنتی و کلاسیک نسبت به کنسرت‌های پاپ از تعداد کمتری برخوردار است؛ هر چند که تا پایان مرداد ماه به مرور بر تعداد اجراهای سنتی و کلاسیک اضافه می‌شود و سالار عقیلی و ارکستر سمفونیک تهران هم در روزهای پایانی ماه اجرا خواهند داشت. 

*کنسرت‌های پاپ

بر این اساس، کنسرت بهنام بانی در تاریخ‌ ۶ و ۷ مرداد ماه در سالن برج میلاد و کنسرت رضا بهرام هم ششم مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

همچنین بلیط‌های کنسرت گروه ماکان در تاریخ‌ ۷ و ۱۳ مرداد ماه به ترتیب در وزارت کشور و برج میلاد و محمد علیزاده در تاریخ ۷ مرداد در سالن میلاد نمایشگاه به فروش رفته‌اند. 

علیرضا طلیسچی در تاریخ ۸ مرداد در برج میلاد، محسن‌ ابراهیم‌زاده در تاریخ ۱۲ مرداد در سالن میلاد نمایشگاه، امید حاجیلی در تاریخ ۱۳ مرداد و در سالن میلاد نمایشگاه و مهدی احمدوند در تاریخ ۱۵ مرداد در برج میلاد کنسرت دارند و بلیط‌های این اجراها هم به طور کامل به فروش رسیده‌اند.  

کنسرت فرزاد فرزین در تاریخ ۹ مرداد ماه در برخ میلاد برگزار می‌شود. کنسرت گروه لیان (محسن شریفیان) نیز ۱۲ و ۱۳ مرداد در تالار وحدت اجرا خواهند داشت. 

کنسرت حمید هیراد ۱۴ مرداد در برج میلاد برگزار می‌شود. گروه دال نیز در همین تاریخ در تالار وحدت اجرا خواهند داشت.

کنسرت حامی و نیما مسیحا نیز در تاریخ‌ ۱۵ تا ۱۶ مرداد ماه در سالن نمایشگاه میلاد برگزار می‌شود که بلیط‌های ۱۵ مرداد به پایان رسیده است.

محمد معتمدی نیز در تاریخ ۱۶ مرداد در تالار وحدت اجرا خواهد داشت. 

کنسرت گروه دلیار (ویژه بانوان)  ۱۵ مرداد در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. اجرای دیگری ویژه بانوان در تالار وحدت روی صحنه رفت. بر این اساس کنسرت گروه ستاره قطبی به همراه گروه حرکت ایراندخت روز گذشته اجرا داشتند. 

*کنسرت‌های سنتی، کلاسیک و تلفیقی 

کنسرت با من بخوان علیرضا قربانی ۵ الی ۷ مرداد در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود. بلیط‌های این اجراها به صورت کامل به فروش رسیده است. 

کنسرت ارکستر فیلارمونیک نیز در تاریخ ۱۲ مرداد در برج میلاد برگزار می‌شود.

همچنین نوید اربابیان ۱۶ مرداد ماه در خانه هنرمندان ایران اجرا خواهد داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی