English

علی داوری در گفتگو با خبرگزاری موج خبرداد:

ششمین نمایشگاه چارسوی خیال تا ۱۵ مرداد ماه تمدید شده است

عضو کمیته نمایشگاهی انجمن مجسمه سازان ایران از تمدید برپایی ششمین نمایشگاه گروهی اعضای این انجمن برای ده روز دیگر خبر داد.

ششمین نمایشگاه چارسوی خیال تا 15 مرداد ماه تمدید شده است

علی داوری، هنرمند مجسمه ساز و عضو کمیته نمایشگاهی انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران، در مورد ششمین نمایشگاه سالانه چارسوی خیال گفت: این نمایشگاه حاوی 182 اثر از 160 هنرمند است که نسبت به سال گذشته از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی داشته است.

وی تشریح کرد: سال گذشته ما 110 اثر از 110 هنرمند را به نمایش گذاشتیم که امسال با توجه به متقاضی بیشتر و استقبال خیلی خوبی که از این رویداد شده بود، خانه هنرمندان هم در یک همکاری خوب، فضای بیشتری در اختیار ما قرار داد و ما در دو طبقه کامل نمایشگاه را برگزار کرده ایم.

داوری افزود: امسال ما از هنرمندان خواسته بودیم که سه اثر را به دلخواه ارائه کنند تا از میان آنها دست به انتخاب بزنیم که بر همین اساس از برخی از هنرمندان دو اثر به نمایشگاه راه یافته و تا جایی که به یاد دارم از هیچ هنرمندی سه اثر به نمایش در نیامده است.

این هنرمند مجسمه ساز در ادامه افزود: کیفیت و متریال آثار ارائه شده این دوره بهتر است و ما مشکل کوچکی با تامین استند های مورد نیاز داشتیم که برای رفع آن چهل پایه توسط انجمن سفارش داده و ساخته شد و تعدادی را هم از نگارخانه برگ قرض گرفتیم و همه آنها را برای جلوه بهتر، ترمیم و رنگ آمیزی کردیم و با کمک همکاران دیگر در انجمن چیدمان بهتری را نسبت به سال گذشته انجام داده ایم.

علی داوری افزود: سایز و متریال آثار در این نمایشگاه آزاد است که بر همین اساس برنز ، آهن، فایبرگلاس ، چوب و ... تنوع متریال این نمایشگاه را تشکیل می دهد.

این هنرمند در مورد آثار خودش هم گفت: من هم با دو مجسمه جدید فلزی در این نمایشگاه شرکت کرد.

این عضو کمیته نمایشگاهی انجمن تصریح کرد: قرار بود ششمین دوره نمایشگاه چارسوی خیال تا چهارم مرداد ادامه داشته باشد اما خانه هنرمندان ایران با توجه به برنامه های خودش، آن را تا 15 مردادماه تمدید کرده است که ما در حال اطلاع رسانی به همکارانمان هستیم تا برای بردن آثارشان در زمان مناسب مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه