English

با آثاری از هنر کلاسیک و مدرن ایران؛

یازدهمین دوره از حراج تهران هفته آینده برگزار می شود

یازدهمین حراج تهران با فروش هشتاد اثر کلاسیک و مدرن ایرانی هفته آینده برگزار خواهد شد.

یازدهمین دوره از حراج تهران هفته آینده برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌ عمومی حراج تهران ؛ 80 اثر از شصت هنرمند در یازدهمین حراج تهران چکش می خورد در حالی که 37 نفر از این هنرمندان در قید حیات نیستند. 54 نفر از این هنرمندان مرد و 6 نفر از آن‌ها زن هستند. هنرمندان حاضر در یازدهمین دوره «حراج تهران» با گستره سنی حدود یک قرن را شامل می‌شود.

آثار هنرمندانی چون: منیر شاهرودی فرمانفرمائیان ، محمد احصایی، حسین زنده‌رودی، پرویز تناولی ، منصور قندریز، سهراب سپهری ، محمود فرشچیان، آیدین آغداشلو ، صادق تبریزی ، کوروش شیشه‌گران ، ابوالقاسم سعیدی ، مسعود عربشاهی و... در این دوره حضور دارد.

آثار حراج  تیر ماه 98 شامل 75 اثر نقاشی و 5 مجسمه می‌شود که این مجموعه آثار، بیانگر تحولات سبک شناختی و زیبایی شناختی هنر ایران در طول یک قرن گذشته است که گرایش‌ها و رویکردهای متنوعی را ذیل عنوان هنر کلاسیک و هنر مدرن در بر می‌گیرد.

یازدهمین دوره از «حراج تهران» هنر کلاسیک و مدرن ایران 14 تیر ماه سال جاری در هتل پارسیان آزادی برگزار خواهد شد، و زمان برگزاری نمایشگاه  12 و 13 تیرماه از ساعت 16 الی 20  خواهد بود. گفتنی است آثار هنر معاصر ایران در حراج دی ماه ارائه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه