English

در پاسخ به خبرنگار موج مطرح شد؛

پرونده سریال گاندو کاملا واقعی بود/ساخت سریال گاندو بر اساس اسناد پرونده ها

آرش قادری در مورد ادعای تخیلی بودن هشتاد درصد قصه سریال گاندو گفت: پرونده سریال کاملا واقعی بود و بنا نبود که ما فیلم مستند بسازیم.

پرونده سریال گاندو کاملا واقعی بود/ساخت سریال گاندو بر اساس اسناد پرونده ها

آرش قادری در پاسخ به سوال خبرنگار موج در مورد ادعای تخیلی بودن هشتاد درصد قصه سریال گاندو گفت: تیتر زده شده در اندازه گفتگوی من نبود. گرچه همه آنچه در مصاحبه منتشر شده حرف های من بود، مصاحبه ای که انجام شد صحبت در مورد اصل پرونده گاندو و موضوع سریال توامان انجام شد. پرونده سریال کاملا واقعی بود و بنا نبود که ما فیلم مستند بسازیم. از نحوه شناسایی و نحوه دستگیریش مو به مو بر اساس پرونده بوده است و ما برای تکمیل داستان از داستان های دیگر استفاده کردیم و ارتباط دادن خورده پرونده ها براساس پژوهش بوده. نحوه دستگیری و حتی تردد این کاراکتر بر اساس واقعیت نوشته شد.

وی افزود: من باید یک نسخه از فیلمنامه داشته باشم اما ما پنج نسخه بازنویسی شده داشتیم کهکار بسیار سنگینی بوده و امیدوارم که دیگر چنین تجربه ای نداشته باشم.

*سریال گاندو بر اساس اسناد پرونده ها ساخته شد

مجتبی امینی هم در پاسخ به سوال تخیلی بودن سریال گاندو، گفت: یکسال تحقیقات و پژوهش این سریال طول کشیده و یکسال هم نگارش آن زمان برد. برای ارتباط پرونده ها به هم و شکل گیری درام از تخیل استفاده شده است و نویسنده اثر برای این کار از همه تخیل خود بهره برد اما اسناد پرونده و خورده پرونده ها به طور کامل در اختیار ما بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه