English

علیرام نورایی در گفتگو با خبرگزاری موج بیان کرد:

راکورد حسرت و غم سریال آسپرین با من است

علیرام نورایی گفت: امیدوارم که تولید فصل های بعدی سریال آسپرین بیشتر از این دیر نشود و من بتوانم یکبار دیگر این نقش را بازی کنم و کار به جایی نرسد که فلاش فوروارد بخورد به هفتاد سالگی نیما!

راکورد حسرت و غم سریال آسپرین با من است

علیرام نورایی در مورد توقف تولید و احتمال از سرگیری تولید فصل های بعدی «سریال آسپرین» به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: من مطمئنم که فرهاد نجفی دغدغه تولید سایر فصل های آن را دارد. من فکر می کنم که من و فرهاد نجفی بیشترین زحمت را برای ساخت این اثر کشیده ایم و از لحظه ای که جرقه اش در ذهن فرهاد زده شد، ساعت ها و روزها با هم صحبت کردیم و در کنار هم بودیم و خیلی زحمت کشیده شد.

وی افزود: فرهاد نجفی با دست خالی سریالی با آن حجم بازیگر و قصه ای پر از معما را ساخت که تنها برای دوازده قسمت آن تعهد داشت اما آن را در هفده قسمت تولید کرد. همه گروه بسیار زحمت کشیدند ولی فرهاد نجفی دو سه سال از جوانیش را پای این کار گذاشت.

علیرام نورایی در ادامه اظهار داشت: من حسرت می خورم و فکر می کنم که همانقدر که فرهاد نجفی ناراحت است من هم ناراحتم. هنوز حسرت روزهای تولید را دارم و دلتنگ همه حس برادری، رفاقت و همدلی گروه و دست به دست هم دادن برای ساخت یک اثر درجه  یک هستم. دلتنگ نیمای آسپرین هستم و امیدوارم که دیگر بیشتر از این دیر نشود و من بتوانم یکبار دیگر این نقش را بازی کنم و کار به جایی نرسد که فلاش فوروارد بخورد به هفتاد سالگی نیما!

طرفداران این سریال هر روز در مورد ادامه تولید آن می پرسند

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: دلم می سوزد و حسرت می خورم که چرا کاری به این جذابی که ده ها نفر در روز از من در مورد ادامه آن و ساخت فصل جدیدش می پرسند، امکان تولید پیدا نمی کند. این راکورد غم و حسرت را در وجود من و در طول روزها نگه می دارد و باعث می شود که من به نیما فکر کنم و می دانم که مردم علاقمند هم منتظر تولیدش هستند.

وی ادامه داد: شما کافی است به یوتیوب یا آپارت مراجعه کنید و میزان دانلودها را ببینید در هر قسمت چندصد هزار تا یک میلیون بار دیده می شود. منی که این همه برای فیلمبرداری زمان گذاشتم و دو ماه پس از آن از نظر روحی حال مساعدی نداشتم و با نقشم درگیر بودم. من نقشی بازی کردم که واقعا بر روح روانم تاثیر گذاشت و زمان زیادی برد تا به زندگی نرمال خودم بازگردم. من نقشی را بازی کردم که مشابه خارجی نداشت که بخواهم از آن کپی برداری کنم. نقش عجیب و غریب فردی که مغزش با مغز فرد دیگری پیوند خورده و خاطراتش جابجا شده و در موقعیت هایی گیر کرده است. به همین مناسبت وقتی صبح ها سر کار می رفتم با هیچ کس حرف نمی زدم و این حرف نزدن تا ماه ها در زندگی نرمال من تاثیر گذاشته بود و مرا به یک فرد گوشه گیر و افسرده کم حرف تبدیل کرده بود.

نورایی با تایید این مطلب که این دانلودهای زیاد غیر قانونی از یک طرف نشان دهنده محبوبیت این سریال است در عین حال باعث لطمه دیدن تولید کنندگان آن شد گفت: شرایط در همین چند سال گذشته خیلی فرق کرده است. در آن زمان سایت هایی که امکان ارائه و دانلود غیر قانونی آثار را داشتند، حتی زودتر از اینکه سی دی سریال به دست سوپرمارکت ها برسد، فایل آن را بدست آورده و برای دانلود گذاشته بودند.

علیرام نورایی در انتهای این گفتگو گفت: من به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال آسپرین،  چه در فضای مجازی و چه در کوچه خیابان و برخورد مستقیم با مردم و مخاطبین در ارتباط هستم؛ واقعا احساس می کنم که طرفداران این سریال برای دیدن قسمت های جدید آن روزشماری می کنند و در طی این دو سه سال برندینگی برای آن ایجاد شده و برای دیدن آن ولعی ایجاد شده که هنوز هم منتظر تماشای آن هستند و در صورت تحقق این مساله هم برای تولید کننده و هم برای سرمایه گذار آورده چشمگیری خواهد داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه