English

غلامرضا فرجی در گفتگو با موج:

تماشای شبی که ماه کامل شد برای زیر ۱۲ سال ممنوع است

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اعلام رده بندی سنی فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد خبر داد و افزود: تماشای شبی که ماه کامل شد برای افراد زیر 12 سال ممنوع است.

تماشای شبی که ماه کامل شد برای زیر 12 سال ممنوع است

غلامرضا فرجی در پاسخ به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج در مورد رده بندی سنی فیلم های اکران عید فطر گفت: به جزء فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار، این رده بندی به هیچ کدام از فیلم های دیگر تعلق نگرفته است.

وی تصریح کرد: رده بندی اختصاص یافته به این فیلم سینمایی 12+ سال اعلام شده است و سینماداران و پخش کنندگان ملزم به رعایت قوانین خاص این رده بندی که شامل درج آن در کلیه اقلام تبلیغاتی و معرض دید مراجعان به سینما هستند. همین طور سایت های فروش آنلاین فروش بلیت سینما نیز ملزم به اطلاع رسانی به مخاطبان خود هستند.

فرجی همچنین درباره دلیل فروش بلیت دو فیلم سینمایی سرخپوست و شبی که ماه کامل شد در روز 15 خردادماه زودتر از موعد اعلام شده شورای نمایش گفت: این دو فیلم به این دلیل که کمدی نیستند، با تقاضایشان برای نمایش در دو سانس زودتر از ساعت 17 موافقت شد.

به گزارش موج، در آخرین جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم قصر شیرین در گروه آزادی بعد از ماهمه باهم هستیم و کار کثیف در گروه فرهنگ بعد دختر شیطان و ایده اصلی بعد از شبی که ماه کامل شد ثبت شد. فیلم های ماهمه باهم هستیم، شبی که ماه کامل شد، دختر شیطان و سرخپوست به ترتیب در سرگروهای آزادی، استقلال، فرهنگ و آستارا از چهارشنبه ۱۵ خردادماه اکران می شوند و فیلم های نبات، تگزاس و سامورایی در برلین اکران شان ادامه خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه