English

غلامرضا فرجی در گفتگو با خبرگزاری موج عنوان کرد:

اعلام رده بندی سنی فیلم ها همراه با پروانه نمایش از هفته آینده/سایت های فروش بلیت باید هشدار بدهند

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اعلام رده بندی سنی فیلم ها همراه با خبر صدور پروانه نمایش توسط رسانه ها از هفته آینده خبر داد.

اعلام رده بندی سنی فیلم ها  همراه با پروانه نمایش از هفته آینده/سایت های فروش بلیت باید هشدار بدهند

غلامرضا فرجی در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج در مورد نحوه اطلاع رسانی رده بندی سنی فیلم ها گفت: در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش از نماینده سایت سینما تیکت خواسته شده است تا سیستم فروش بلیت در این سایت را به نحوی تنظیم کنند که تا در صورت انتخاب و اقدام به خرید بلیط از سوی مخاطب، برای فیلم هایی که رده بندی سنی در مورد آنها اعلام شده علامت هشداری نمایش داده شود تا مخاطبان نسبت به این موضوع مطلع و آگاه شوند.

وی در مورد محل درج و اعلام رده بندی سنی فیلم ها گفت: در صورت لزوم، این رده بندی به هنگام صدور پروانه نمایش هر فیلمی ذکر می شود و بر اساس آنچه که تعیین می شود، هم سینمادار و هم توزیع کننده موظف هستند که در تمامی موارد تبلیغاتی فیلم، این رده بندی را درج کند. در عین حال سینمادار موظف است تا این اطلاعات را در جایی قرار دهد تا مخاطب ببیند و در جریان رده بندی قرار بگیرد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به خبرنگار ما در مورد لزوم اطلاع رسانی رده بندی احتمالی فیلم ها توسط رسانه ها  گفت: باتوجه به گستردگی مخاطب رسانه ها این پیشنهاد را از هفته آینده و به هنگام اعلام پروانه های نمایش صادر شده در نظر خواهیم گرفت و رده بندی سنی هر فیلم را هم اعلام خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش در جلسه امروز قرارداد اکران فیلم سینمایی جانان ساخته کامران قدکچیان به سرگروهی سینما ایران بعد از پایان نمایش فیلم سینمایی ایکس لارج به کارگردانی محسن توکلی و قرارداد فیلم سینمایی نیوکاسل ساخته حسن قصابیان بعد از سامورایی در برلین به کارگردانی مهدی نادری به سرگروهی باغ کتاب ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه