English

حسین انتظامی در جمع خبرنگاران:

پیش بینی پذیری وجهی از شفافیت است/تغییرات سازمان سینمایی در نشست خبری اعلام می شود

حسین انتظامی از اعلام آیین نامه شورای ساخت و نمایش در آینده ای نزدیک خبر داد و اعلام جزییات تغییرات ساختاری سازمان سینمایی را به نشست خبری موکول کرد.

پیش بینی پذیری وجهی از شفافیت است/تغییرات سازمان سینمایی در نشست خبری اعلام می شود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، در غروب سومین روز سی و هفتمین روز برگزاری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ، حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی پس از بازدید از سینمای فلسطین و گذر سینما به پردیس سینمایی چارسو آمده و پس از بازدید کوتاهی از بخش های مختلف محل برگزاری، در جمع خبرنگاران حضور یافته و به سوالاتی پاسخ داد.

وی درباره ادغام جشنواره‌های ملی و جهانی فیلم فجر گفت: طی هفته های آینده همه جشنواره‌های که توسط سازمان سینمایی برگزار می شود را ارزیابی می کنیم و همانطور که قول داده بودم پس از آماده شدن پیش نویس آیین نامه جشنواره ها، از سینماگران و نخبه ها خواهیم خواست که آن را بررسی کرده و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا محور کار ما باشد. با این اوصاف بعدا درباره کیفیت، فعالیت های جانبی و زمان بندی آن ها نظر خواهیم داد .

وی پاسخ به سوالی در خصوص تغییرات سازمان سینمایی را به کنفرانس خبری موکول کرد.

انتظامی درباره تشکیل نشدن جلسات شورای پروانه ساخت و انتقاد برخی کارگردانان از عملکرد این شورا گفت: ظرف روزهای آینده دستورالعمل شورای نمایش، پروانه ساخت و موسسات تابع سازمان سینمایی را منتشر خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید پیش بینی پذیر باشیم چرا که بر شفافیت تاکید داریم و افراد باید بتوانند طبق الگوریتم حاکم فرایند ما را بدانند و حتی مطابق با برنامه سازمان سینمایی زمان ثبت درخواست ها اعلام شود. طبق همین مسأله جدول هایی برای سال نود و هشت آماده شده است که نتایج آن را به زودی اعلام می کنیم.

در انتهای این سوالات خبرنگاری از حسین انتظامی درباره ادامه حضورش در سازمان سینمایی پرسید که وی گفت: این روزها مشغول جمع بندی و ارزیابی این مسایل هستم تا ببینم آیا شروطی که برای تداوم حضورم در این سازمان که شامل دو شرط بود محقق شده یا نه، یک اینکه من با توجه به پیشینه فرهنگی که دارم بتوانم برای سینما کار موثری کنم و دوم اینکه سینماگران من را بپسندند؛ بر اساس نتیجه ای که می گیریم تصمیم خواهم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه