English

جزییات برنامه های هفته شعر انقلاب تشریح شد/ تقدیر از علی معلم دامغانی و محمدعلی گودینی

نشست خبری یازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب برگزار شد. 

جزییات برنامه های هفته شعر انقلاب تشریح شد/ تقدیر از علی معلم دامغانی و محمدعلی گودینی

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج، پیش از ظهر امروز دو شنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۳۹۸ نشست خبری یازدهمین جشنواره بین المللی شعر و داستان انقلاب، با حضور محمد مهدی سیار دبیرعلمی بخش شعر جشنواره و ساسان ناطق دبیر علمی بخش داستان جشنواره در سالن تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد مهدی سیار علاوه بر ارائه گزارشی کوتاه از آثار رسیده از تقدیر از علی معلم دامغانی به عنوان یکی از شاعران مولف و معلم در حوزه شعر انقلاب در روز اختتامیه خبر داد.

ساسان ناطق هم در ادامه گفت: ما در هر سه سطح ضعیف، متوسط و خوب آثاری را دریافت کرده ایم. با نقطه ایده آل فاصله داریم اما قطعا به آن خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در ابتدا به نظر می رسید حجم زیادی از آثار به نکات کلیشه ای و سطحی پرداخته اند اما پس از انتخاب آثار راه یافته به مرحله نهایی متوجه شدیم که آثار از غنای بیشتری برخوردارند و از آن سطحی نگری و موضوعات کلیشه ای فاصله گرفته اند. گرچه هیات انتخاب و داوری معتقدند که به دلیل پرداختن نویسندگان به فضاها و لوکیشن های جدید و متنوع تر لزوم تحقیق بیشتر احساس می شود.

ناطق در ادامه اعلام کرد: از محمد علی گودینی به دلیل چندین سال فعالیت در حوزه تولید آثار انقلاب و دفاع مقدس تجلیل، تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

وی در مورد مقدار جوایز گفت: هم در شعر و هم در بخش داستان و رمان آثار منتخب و برگزیده توسط سوره مهر منتشر خواهد شد. در بخش رمان چهارده، هشت و شش میلیون تومان جوایز نقدی رتبه اول تا سوم هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه