English

سازمان سینمایی اعلام کرد:

فیلم عبدالرضا کاهانی بدون اصلاحات اکران نخواهد شد / وقت داریم حالا فاقد پروانه ساخت سینمایی است

فیلم ویدیویی وقت داریم حالا به تهیه کنندگی و کارگردانی عبدالرضا کاهانی در فرانسه ساخته شده است و فاقد پروانه ساخت سینمایی است.

فیلم عبدالرضا کاهانی بدون اصلاحات اکران نخواهد شد / وقت داریم حالا فاقد پروانه ساخت سینمایی است

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، چند روز پیش  عبدالرضا کاهانی تصویری از سیاهه اصلاحاتی که سازمان سینمایی برای صدور مجوز نمایش جدیدترین اثرش به او داده اند را در فضای مجازی منتشر کرد و اعتراض خود را به این اصلاحات اعلام کرد.

اصلاحات وقت داریم حالا

در پی این کار امروز  روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری اعلام کرد؛ فیلم ویدیویی وقت داریم حالا به تهیه کنندگی و کارگردانی عبدالرضا کاهانی در فرانسه ساخته شده است و فاقد پروانه ساخت سینمایی است.

 بر اساس این گزارش، مدیر کل اداره نمایش خانگی هم در این خصوص واکنش نشان داده و گفته است: کارگردان تقاضای اکران در گروه هنر و تجربه را داشته است که این امر با توجه به محتوای فیلم مستلزم اصلاحات اساسی و بنیادی بوده است که به کارگردان فیلم اطلاع داده شده است.

حسین پارسایی تاکید کرد: فیلم مذکور تا کنون اکران نشده و نخواهد شد.  

این در حالی است که پیش از این هم ساخته دیگر کاهانی ارادتمند، نازنین بهاره تینا هم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی غیر قابل اکران اعلام شده است.

شایان ذکر است عبدالرضا کاهانی که در اکران اغلب ساخته هایش با مشکلاتی روبرو می شود، بعد از مشکلات پیش آمده در نمایش فیلم بی خود و بی جهت، در سال 1392 برای ساخت فیلم وقت داریم حالا عازم فرانسه شد و با سرمایه گذاری مجتبی جباری بازیکن پیشین تیم باشگاه استقلال، این فیلم را با بازیگران خارجی ساخت. 

فیلم سینمایی عبدالرضا کاهانی با نام فرانسوی ON A LE TEMPS و فارسی وقت داریم حالا سال ۹۲ ساخته شد.

زبان فیلم وقت داریم حالا فرانسوی است و بازیگران آن یک دختر و پسر ۱۷ ساله و ۲۰ ساله هستند که طی یک روند تست‌گیری انتخاب شده‌اند.

این فیلم درباره‌ی یک ایرانی به نام  عماد است که پس از چند سال تحصیل در شهر کوچک بزانسون قصد دارد خود را به یک آژانس مانکن در پاریس معرفی کند. در حالی که به دوست خود که دختری فرانسوی به نام کارولین است، گفته می خواهد به ایران برگردد.

در آستانه سفر و جدایی همیشگی، کارولین که - زیر سن قانونی است - او را مطلع می‌کند از سوی عماد باردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی