English

فلورا سام در اولین نمایش مردمی قرارمون پارک شهر:

سازمان زیبا سازی شهرداری از این فیلم ارزشی حمایت نکرده است

مراسم نمایش مردمی فیلم سینمایی قرارمون پارک شهر شب گذشته با حضور عوامل و بازیگران در پردیس کورش برگزار شد.

سازمان زیبا سازی شهرداری از این فیلم ارزشی حمایت نکرده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اولین نمایش مردمی فیلم سینمایی قرارمون پارک شهر  شب گذشته (دوشنبه ۲۹ بهمن‌ماه) ساعت ۲۰ با حضور شقایق فراهانی ، ماه‌چهره خلیلی ، امین زندگانی و نرگس محمدی بازیگران فیلم و همچنین چهره‌هایی چون الیکا عبدالرزاقی ، علی اوجی و برخی از عوامل این فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

فلورا سام کارگردان این فیلم در ابتدای مراسم ضمن عرض خوش‌آمد به حضار گفت: قرارمون پارک شهر به طور کامل در بخش خصوصی تولید شده و در حال حاضر نیز بدون هیچگونه حمایتی و در سالن‌های محدود روی پرده رفته است. متأسفانه به ما اعلام کردند که پس از پایان برگزاری جشنواره فجر فیلم اکران خواهد شد، به همین خاطر در هیاهوی جشنواره فرصتی برای تبلیغ نداشتیم. امیدوارم پس از تماشای فیلم از آن رضایت داشته باشید و به اطرافیانتان نیز توصیه کنید که آن را ببینند.

وی همچنین افزود: در حال حاضر این فیلم نسبت به سایر فیلم‌های اکران شده کمترین تعداد سینما را دارد و ارگان‌های مختلف از جمله سازمان زیبا سازی شهرداری نیز برای تبلیغات استرابورد و بیلبوردهای شهری هیچگونه کمکی به این فیلم که یک فیلم کاملا ارزشی است نکردند. از طرفی ما به عنوان بخش خصوصی پرداخت هزینه‌های کلان تبلیغات شهری  نیز خارج از توانمان است.

بازیگران و مهمانان ویژه این مراسم در پایان همراه با مخاطبان به تماشای ساخته فلورا سام نشستند.

ابراهیم اصغری و مجید اوجی به طور مشترک تهیه‌کنندگی قرارمون پارک شهر را برعهده داشته‌اند. پخش این فیلم برعهده موسسه فیلم آفرین قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه