English

موج گزارش می دهد؛

حواشی روز پنجم جشنواره فیلم فجر؛خبرنگاران به دنبال صندلی خالی برای فیلم دیدن!

پردیس سینمایی ملت به عنوان سینمای رسانه در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده است، اما شب گذشته تعدادی از اهالی رسانه حتی صندلی خالی برای نشستن و فیلم دیدن نیافتند.

حواشی روز پنجم جشنواره فیلم فجر؛خبرنگاران به دنبال صندلی خالی برای فیلم دیدن!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پنجمین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در حالی در پردیس سینمایی ملت سینمای رسانه برگزار شد که تحت تاثیر خبری که در فضای مجازی پر شده بود قرار داشت و از اعتراض خانواده منصوری نسبت به ساخت فیلم شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار خبر می داد. البته جای تعجب داشت که در روزی که قرار بود این فیلم سینمایی به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی در سینمای رسانه به نمایش در آید، این خبر در یکی از کانال های سینمایی پخش شد. این خبر در نشست رسانه ای فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد، هم مطرح شد.

کارگردانی که فیلم دیگری را تبلیغ کرد

در یک حرکت عجیب و البته جالب، در پایان نشست رسانه ای فیلم سینمایی خون خدا که در دومین سکانس روز پنجم، سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه به نمایش در آمد،  مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان این فیلم همه اهالی رسانه را به تماشای فیلم شبی که ماه کامل شد دعوت کرد و گفتامشب بهترین فیلم جشنواره به نمایش در می آید که کاملا سینما است و خانم آبیار زحمت بسیاری برای آن کشیده اند.

نشستی با حضور سه کارگردان و یک کودک!

از دیگر اتفاقاتی که شب گذشته در سینمای رسانه افتاد، اکران فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته و حضور عوامل این فیلم در نشست رسانه ای آن بود. در این نشست رامبد جوان، پرویز شهبازی و هومن سیدی حضور داشتند که هرسه از کارگردانان سینمای ایران هستند. در عین حال هلسا زلفی بازیگر کودک فیلم سینمایی طلا هم در این نشست حضور پیدا کرده بود.

پنجمین روز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

حمله به جای پاسخ برای فرار از مشکل محتوایی

پرویز شهبازی، رامبد جوان و طناز طباطبایی در این نشست با رفتار و حرکات نامناسبی نسبت به سوالات خبرنگاران واکنش نشان داده و بارها در نشست، با موضعی از بالا و فرار روبه جلو سوالات خبرنگاران را سطح پایین! خواندند. شهبازی در پایان نشست نسبت به سوال یکی از خبرنگاران که درباره نمای پایانی فیلم پرسید، بیان کرد: وقتی می گویید نمای سوبژکتیو منصور غلط است، معلوم است اطلاع دقیقی از سینما ندارید! تعجب می‌کنم مثل بچه‌مدرسه‌ای ها نقد می‌نویسید. گرچه رامبد جوان در این روش و منش کم سابقه نیست اما از کارگردان و بازیگر این فیلم این رفتار جای تعجب داشت.

تبیلغ منتقد همیشه منتقد برای یک فیلم حاشیه دار!

شایان ذکر است که مسعود فراستی در برنامه هفت  که در ساعات ابتدایی روز 14 بهمن ماه پخش می شد گفت: یک شوک خبری خوب برای شما دارم و آن هم اینکه می خواهم فیلم سینمایی طلا را به عنوان دومین فیلم خوبی که در این جشنواره دیدم را معرفی کنم!

سالن هایی مملو از مهمان و عکاسان، خبرنگاران هم روی زمین!

در این پنج روز، این دومین روزی بود که برای تماشای یک فیلم، همه سالن های نمایش دهنده در پردیس ملت بیش از ظرفیت خود پر شده بودند و عده زیادی از تماشاگران روی زمین نشسته بودند، یافت نشدن صندلی خالی برای خبرنگارانی که در نشست خبری فیلم سینمایی طلا حضور داشتند و حتی شام نخورده بودند، حادتر بود.این در حالی است که این تعداد تماشاگر بی سابقه در روزهای ابتدایی جشنواره دیده نمی شدند و به نظر می رسد بازهم برگزار کنندگان افراد غیر مرتبط زیادی را در سکانس های پایانی این روز و هنگام نمایش فیلم های طلا و شبی که ماه کامل شد، به این سینما راه داده بودند. 

همه برای دیدن این فیلم آمده بودند به جز آزاده نامداری

شبی که ماه کامل شد همه را به داخل سالن ها جذب کرده بود و بر خلاف رویه معمول جشنواره عکاسان پرشمار حاضر در این رویداد فرهنگی هم به تماشای فیلم نشسته بودند.

در این میان مهمانان زیادی هم به پردیس ملت آمده بودند. یکی از این مهمانان آزاده نامداری به همراه فرزند خردسالش بود که البته به تماشای فیلم ننشست، شاید به خاطر صحنه های خشنی که ممکن بود بر روی ذهن این کودک خردسال تاثیر منفی بگذارد.

نشستی که تا پاسی از شب ادامه داشت

فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد، به مدت 135 دقیقه اکران شد و بعد از آن در حالی که پاسی از نیمه شب گذشته بود، نشست خبری این فیلم آغاز شد و خبرنگاران بعد از نمایش فیلم تختی در آخرین سکانس روز اول،  در روز پنجم جشنواره فیلم فجر، نفس‌گیرترین روز جشنواره تا کنون را سپری کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه