English

جدول کامل نمایش فیلم‌ها در سینمای اهالی رسانه/فرزاد حسنی آغازگر و حمیدرضا مدقق پایان بخش نشست های خبری

اکران فیلم ها برای اهالی رسانه از چهارشنبه 10 بهمن آغاز می شود و یکشنبه 21 بهمن آخرین سانس یعنی سانس 39 به نمایش درخواهد آمد و هر روز به جز روز آخر 4 سانس خواهد داشت.

جدول کامل نمایش فیلم‌ها در سینمای اهالی رسانه/فرزاد حسنی آغازگر و حمیدرضا مدقق پایان بخش نشست های خبری

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج صبح امروز چهارشنبه 19 دی آیین قرعه‌کشی برنامه نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه ها با اجرای محمد سلوکی و با حضور عوامل فیلم های راه یافته به بخش مسابقه و ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره در پردیس ملت برگزار شد.

با توجه به تعداد فیلم های راه یافته به مرحله نهایی بخش های مختلف و افزوده شدن مجدد بخش نگاه نو (فیلم اولی ها) به این دوره در  هر روز به جز روز آخر 4 سانس اکران وجود خواهد داشت. اکران فیلم ها برای اهالی رسانه از چهارشنبه 10 بهمن آغاز می شود و یکشنبه 21 بهمن آخرین سانس یعنی سانس 39 به نمایش درخواهد آمد و در روز آخر جشنواره تنها 3 سانس برای اکران فیلم ها در نظر گرفته شده است.

بر این اساس تمامی سانس‌های سینمای رسانه‌ها با عدد مشخص شده بود و اسامی فیلم‌های سینمایی در یک گوی شیشه‌ای و اعداد هر سانس نیز در گوی دیگر ریخته شده بود.

برای انتخاب نام فیلم‌ها، مجری مراسم از نمایندگان رسانه‌ها دعوت می‌کرد که ابتدا نام یک فیلم از درون ظرف مخصوص را خارج کنند. بعد از مشخص شدن نام فیلم؛ یکی از نمایندگان فیلم حاضر در مراسم، با دعوت مجری روی سن حاضر شده و عددی را از درون گوی شیشه ای دوم انتخاب می‌کرد تا زمان نمایش فیلم مشخص شود.

در مرحله اول زمان سانس های نمایش فیلم های بخش پویانمایی، مستند و کوتاه قرعه کشی شد و بعد از آن، زمان اکران سانس های فیلم بخش سودای سیمرغ با قرعه کشی تعیین شد.

با توجه به نتایج اعلام شده این دوره جشنواره با نمایش فیلم سینمایی خانه ای برای تو آغاز و با فیلم سینمایی ماجرای نیمروز 2: رد خون پایان خواهد یافت. این در حالی است که اجرای نشست های اولین روز، بر عهده فرزاد حسنی و مجری آخرین نشست های رسانه ای حمیدرضا مدقق خواهند بود.

در پایان این مراسم جدول اکران فیلم ها و مجریان جلسات نشست خبری آثار به نمایش در آمده در سینمای رسانه به شرح زیر اعلام شد:

جدول کامل نمایش فیلم‌ها در سینمای اهالی رسانه

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه