English

کارگردان فیلم خون خدا در گفتگو با موج:

رقابت در فجر برایم مهم نیست/ جشنواره فجر تبدیل به فستیوال سال سینما شود

مرتضی علی عباس میرزایی معتقد است اگر فستیوال فجر داشته باشیم، فیلم های سال سینمای ایران را دورهم می بینیم، لذت می بریم و نقاط ضعف و قوت یکدیگر را پیدا می کنیم.

رقابت در فجر برایم مهم نیست/ جشنواره فجر تبدیل به فستیوال سال سینما شود

مرتضی علی عباس میرزایی، کارگردان جوان فیلم سینمایی خون خدا که با دومین اثر سینمایی اش در مقام کارگردان، در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، درباره این فیلم به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: خون خدا، ملودرامی اجتماعی و فیلمی متفاوت نسبت به فیلم قبلی‌ام است. نسبت به این فیلم حس بهتری دارم و حالم هم خوب است.

وی با بیان اینکه این فیلم را برای لذت بردن مخاطب ساخته‌ است، افزود: من فکر می‌کنم اگر کسی فیلم انزوا را دوست داشت، از فیلم جدیدم بیشتر خوشش می آید.

عباس میرزایی درباره اینکه آیا برای فیلم جدیدش پیش بینی دریافت جایزه سیمرغ دارد یا خیر، گفت: راستش اصلا فکری در این باره نکردم، چون سیمرغ برایم مهم نیست. در واقع رقابت و مسابقه دادن برایم مهم نیست و به نظرم ما باید از ماهیت جشنواره خارج شویم و به سمت فستیوال شدن پیش رویم. در واقع جشنواره فجر باید به گونه ای دورهمی سینما باشد که آینه تمام قد سینمای ایران در سالی که گذشت را به نمایش گذارد.

وی تاکید کرد: اگر فستیوال فجر داشته باشیم، فیلم های سال سینمای ایران را دورهم می بینیم، لذت می بریم و نقاط ضعف و قوت یکدیگر را پیدا می کنیم و برای از بین بردن نقاط ضعف می توانیم از یکدیگر مشورت بگیریم. به نظر من جایزه را مردم با تماشای فیلم ها به ما می دهند.

کارگردان فیلم سینمایی انزوا درباره سختی های کار در راه ساختن فیلم جدیدش بیان کرد: فیلم ساختن کار راحتی نیست و به طبع برای ساختن خون خدا مشکلات زیادی سر راه داشتیم، اما خداراشکر به سرانجام رسید.

مرتضی علی عباس میرزایی در پایان درباره تجربه همکاری با سیاوش حقیقی به عنوان تهیه کننده گفت: سیاوش حقیقی از آن دست تهیه کنندگانی بود که کار با او را دوست داشتم. در ابتدا قرار بود فیلم دیگری را تولید کنیم، اما در نهایت به خون خدا رسیدیم و با وجود مشکلات زیاد آن را به جشنواره هم رساندیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه