English

عزت الله علیزاده در پاسخ به خبرگزاری موج:

داوری ها از روز گذشته آغاز شده / نسخه نهایی ۸۵ درصد آثار به دبیرخانه تحویل شده است

عزت الله علیزاده گفت: داوری از دیروز با بیش از بیست نسخه نهایی فیلم ها آغاز شده و حداکثر تا فردا شب نسخه نهایی کلیه آثار به دست ما خواهد رسید.

داوری ها از روز گذشته آغاز شده / نسخه نهایی 85 درصد آثار به دبیرخانه تحویل شده است

عزت الله علیزاده دبیر اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج در مورد تکمیل نشدن تعدادی از فیلم های منتخب و راه یافته به بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر گفت: تا کنون همه فیلم هایی که تحویل شده است با نسخه نهایی و به صورت DCP بوده است.

وی تاکید کرد: ما تمام تلاش و توان خود را در سه چهار دوره اخیر گذاشته ایم تا شرایط مناسبی را فراهم کنیم تا داوری با نسخه بی کیفیت انجام نشود و اصرار داریم که نسخه هایی که برای داوری ارائه می شود، حتما نسخه DCP باشد.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در مورد زمان شروع داوری ها هم تشریح کرد: داوری آثار این دوره، از دیروز (7 بهمن ماه) شروع شده و ما حدود بیست و سه فیلم کامل و نهایی شده را در اختیار داریم. در این میان تمام ده فیلم بخش نگاه نو یا همان فیلم اولی ها و دو انیمیشن هم هستند و مابقی آثار مربوط به بخش سودای سیمرغند.

علیزاده در مورد اینکه تا کنون و در این لحظه که یک روز به افتتاح جشنواره مانده است، چه مقدار از فیلم ها با نسخه نهایی تحویل جشنواره شده اند، گفت: تا این لحظه قریب به 85% از فیلم های با کیفیت خوب و نسخه نهایی به دبیرخانه تحویل شده اند و در حال ذخیره سازی بر روی هاردها برای انتقال به سرورها هستند.

وی افزود: این سرورها از فردا شب به سینماها منتقل می شوند تا از دو روز دیگر و با آغاز جشنواره و بر اساس برنامه نمایش فیلم ها، به نمایش در آیند.

عزت الله علیزاده در مورد آخرین زمان پیش بینی شده برای تحویل نسخه نهایی آثار به دبیرخانه گفت: تا فردا شب کلیه آثار به دست ما خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه