English

سپیده خداوردی در گفتگو با خبرگزاری موج:

شعر و شاعری در کنار بازی برای دو برادر کارگردان/مجموعه شعر سپیده خداوردی در انتظار مجوز انتشار است

خداوردی از احتمال انتشار دومین کار موسیقیایی خود به همراه مجموعه اشعارش در آینده ای نزدیک خبر داد.

شعر و شاعری در کنار بازی برای دو برادر کارگردان/مجموعه شعر سپیده خداوردی در انتظار مجوز انتشار است

سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون و نوازنده ارکستر ملی در مورد جدیدترین پروژه اش گفت: من در حال حاضر در حال بازی در سریال عروس تاریکی هستم که یک سریال 80 قسمتی به تهیه کنندگی آقای تخت کشیان و کارگردانی احمد معظمی است. در عین حال در سریال دیگری به نام مرگ خاموش با کارگردانی محمود معظمی هم هستم و در واقع در دو پروژه با دو برادر همکاری دارم.

وی در مورد نقش هایش در این مجموعه های تلویزیونی گفت: در عروس تاریکی در نقش یک زن افغان اهل کابل بازی می کنم و در مورد بازیم در سریال مرگ خاموش هم ترجیح می دهم که توضیحی ندهم تا ببینید چرا که فکر می کنم یک رنگ متفاوتی از من به نسبت نقش‌های دیگرم در این چند سال است.

خداوردی تاکید کرد: قطعا انجام این حجم کار سختی های خاص خود را دارد اما به خوبی پیش می رود. من برای نقش زن افغان تغییر لهجه و گویش دارم و به رغم اینکه مشاوری برای این کار داشتم اما چون خیلی راحت و در دسترس نبود، حتی مشکلاتی هم داشتیم؛ اما من تلاشم را کرده ام که امیدوارم ملموس و قابل پذیرش باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: پذیرش یک هویت جدید طبیعتا سخت است اما من این تقابل و غیر تکراری بودن را دوست دارم و از کارم لذت می برم.

این بازیگر افزود: در عین حال برای انتشار مجموعه اشعارم در آینده ای نزدیک با نشر نگاه به توافق رسیده ام. پیش از این کاری را به نام سپیدار، دکلمه کرده بودم که با موسیقی ساخته مجید درخشانی و اشعار هوشنگ ابتهاج (سایه) در قالب یک آلبوم روانه بازار شد و استاد شجریان هم لطف کرده بودند و آن را تایید کردند.

خداوردی تشریح کرد: دومین کارم در این حوزه، اشعار خودم است که آن را هم دکلمه کرده ام و موسیقی اش هم ساخته شده و آماده است؛ که برای طی مراحل قانونیش به ارشاد تحویل داده ام.

این هنرمند افزود: حال منتظریم ببینیم که آیا به صورت یک پکیج مکتوب و صوتی امکان انتشار می یابد و یا تنها در قالب یک کتاب مجموعه شعر.

وی در مورد تنوع حوزه های فعالیتش تصریح کرد: من در دوران تحصیل مدرسه ای موسیقی خوانده ام و در دانشگاه هنرهای نمایشی، که هر دو را از همان زمان ادامه داده و پیگیری می کنم.

شایان ذکر است که سریال در عروس تاریکی رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… در سریال عروس تاریکی ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:داستان از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

مجموعه تلویزیونی مرگ خاموش به کارگردانی احمد معظمی و  نویسندگی علی دلگشایی برای یکی از شبکه‌های سیما در دو فصل 25 و 35 قسمته در حال تولید است. در این سریال به جنبه بین‌المللی و مافیایی موادمخدر پرداخته شده و به واکاوی پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد. هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان شده است و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، علیرضا جلالی تبار، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند و سعید راد در نقش محوری قهرمان و مأمور امنیتی در این سریال ایفای نقش کرده است.

بنابر اظهارات سپیده خداوردی زمان پخش سریال مرگ خاموش احتمالا بعد از عید نوروز خواد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه