English

مهلت دریافت آثار جشنواره «ایران من» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره فرهنگ مردم و رادیو به علت استقبال و در خواست مخاطبان رادیو ایران تمدید شد.

مهلت دریافت آثار جشنواره «ایران من» تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از ستاد خبری جشنواره «ایران من»، مهلت قبلی دریافت آثار این جشنواره تا ۱۵ شهریور تعیین شده بود اما در خواست های زیاد مخاطبانی که قصد شرکت در این جشنواره را داشتند باعث شد ،شورای سیاست گذاری جشنواره در یک جلسه فوق العاده به بررسی شرایط بپردازند.

حمیدرضا افتخاری دبیر اجرایی اولین جشنواره در پایان این جلسه اعلام کرد: جهت رفاه حال مخاطبان و علاقمندان شرکت در اولین جشنواره «ایران من» مهلت ارسال آثار تا پایان مهر تمدید شد.

وی افزود: با توجه به اینکه جشنواره نوپا است و برخی مخاطبان به تازگی با جشنواره آشنا شدند تصمیم بر این شد که مهلت دریافت آثار تمدید شود.

افتخاری با اشاره به آثار دریافتی گفت: خوشبختانه حجم آثار دریافتی قابل توجه است و طبق برنامه قبلی انتخاب آثار آغاز خواهد شد، با این حال استقبال از بخش عکس و کاریکاتور از سایر بخش ها کمتر بوده است.

دبیر اجرایی جشنواره «ایران من» ادامه داد: فرصت پیش آمده کمک می کند تا دوستانی که قصد شرکت در جشنواره را دارند از فضای بوجود آمده در ایام محرم نیز برای تولید اثر استفاده کنند. هم بخش های شنیداری و هم بخش های مکتوب و تصویری قابلیت تولید اثر محرمی را دارند که البته در موضوع کلی جشنواره نیز جای می گیرد، خصوصا بخش پادکست، گزارش و عکس.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه