English

تمدید فراخوان اولین «کتاب سال گرافیک مذهبی»

به منظور تسهیل در دریافت آثار مرتبط با «اولین کتاب سال گرافیک مذهبی»، فرصت ارسال آثار تمدید شد.

تمدید فراخوان اولین «کتاب سال گرافیک مذهبی»

به گزارش خبرگزاری موج، قرار است اولین «کتاب سال گرافیک مذهبی» در زمینه طراحی پوستر، بروشور، نشانه و لوگوتایپ، صفحه آرایی و طراحی جلد کتاب و نشریات، توسط مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منتشر شود.

طراحانی که مایل هستند آثارشان در این مجموعه نفیس چاپ شود، حداکثر تا دوم  شهریور فرصت دارند تا آثارشان را به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال نمایند.

چگونگی ارسال آثار و مقررات به شرح زیر است:

  1.  داوطلبانی شرکت در این رویداد هنری باید آثار خود را در ابعاد 22X30 سانتی متر بصورت CMYK  و با کیفیت 300 DPI و با فورمت JPEG از طریق ایمیل به نشانی زیر ارسال کنند:  graphicmazhabi@gmail.com
  2.  ضروری است فرم شرکت توسط داوطلب پر شده و به همراه تصویر هنرمند ضمیمه آثار باشد.
  3.  با توجه به اینکه مقرر است این کتاب دربرگیرنده آثار خلق شده طی دوره یک ساله باشد؛ لکن در  اولین دوره استثناعا محدودیت زمانی وجود ندارد.
  4.  ارسال آثار برای همه طراحان آزاد است. لازم به ذکر است که شرکت کنندگان فقط در این دوره  هزینه ثبت نام ندارند، اما در دوره‌های بعد داوطلبان ملزم به پرداخت مبلغی به عنوان هزینه ثبت  نام خواهند بود.
  5.  محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.
  6.  آثار توسط یک هیئت از طراحان گرافیک که از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری تعیین  گردیده برای چاپ در کتاب انتخاب می شوند. ارسال آثار به معنای پذیرش نظر این هیئت است.

 هر طراح فقط می تواند آثار خود را برای این رویدار فرهنگی هنری ارسال کند، لذا چنانچه آثار توسط شخص دیگری ارسال شود در هر مرحله ای که این موضوع تشخیص داده شود مجموع آثار آن طراح حذف خواهد شد.

طراحانی که اثر یا آثارشان در این مجموعه چاپ شود یک نسخه از کتاب را بصورت رایگان دریافت می‌کنند بعلاوه می‌توانند حداکثر سه نسخه را با تخفیف 50 درصد خریداری کنند. اولین کتاب سال گرافیک مذهبی در قطع رحلی و بصورت چهاررنگ و نفیس چاپ و منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است، تقاضیان شرکت در این رویداد می‌توانند پرسش‌های خود را از طریق تماس با شماره تلفن 88808103 و 88895398 مطرح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه