English

علیرضا داوودنژاد در گفت و گو با موج

«فراری»برای اکران عمومی هیچ تغییری نمی کند

کارگردان «فراری» تاکید کرد که این فیلم بدون هیچ تغییری راهی اکران می شود و برای آن فروش خوبی را پیش بینی کرد.

«فراری»برای اکران عمومی هیچ تغییری نمی کند

علیرضا داوودنژاد کارگردان فیلم«فراری»که از گزینه های مهم اکران نوروز است،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره تغییر احتمالی نسخه اکران عمومی این فیلم نسبت به نسخه جشنواره گفت:پیش بینی تغییر در فیلم برای اکران را نداریم و همان نسخه جشنواره به اکران عمومی می رسد.

او در ادامه درباره پیش بینی خود در مورد فروش«فراری» به نسبت فیلم های اخیرش مانند «کلاس هنرپیشگی» و «روغن مار» با توجه به عوامل جذب کننده مخاطب در این فیلم گفت:من هم همین فکر را دارم و به احتمال زیاد فروش فراری از چند ساخته اخیرم بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری موج،تاکنون فیلم های«خوب بد جلف»، «سه بیگانه»، «ماجرای نیمروز» و «یک روز به خصوص» به عنوان فیلم های اکران نوروزی قطعی شده اند اما تکلیف دو گروه سینمایی استقلال و آفریقا هنوز مشخص نشده که احتمالا آخرین ساخته داوود نژاد در یکی از این دو گروه سینمایی اکران می شود.

«فراری» داستان دختر ۱۸ ساله‌ای به نام گلنار با بازی ترلان پروانه را روایت می‌کند که از شهرستان به تهران می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد. گلنار در این‌ بین با یک راننده آژانس آشنا می‌شود که او را در اتفاقات قصه همراهی می‌کند. نقش این راننده آژانس را محسن تنابنده بازی می‌کند.

«روغن مار»، «کلاس هنرپیشگی»، «مرهم»، ‌«تیغ‌زن»، «هشت‌پا»، ‌«ملاقات با طوطی»، «مصائب شیرین» از دیگر ساخته‌های این کارگردان پیشکسوت سینما هستند.

عوامل فیلم «فِراری» عبارتند از کارگردان: علیرضا داوودنژاد، نویسنده: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، صدابردار و صداگذار: پرویز آبنار، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: رضا سخایی، مدیر تولید: حمیدرضا وفایی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی‌طاری، طراح چهره‌پردازی: عبداله اسکندری، موسیقی: یحیی سپهری‌شکیب، امور فنی: نشاط پورفراهانی، فیلمبردار پشت صحنه: علی داوودنژاد، عکس: سجاد سپهری.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی