English

معاون استاندار فارس:

سیره شهید رییسی، زیست مدیر تراز انقلاب را معنا بخشید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: سبک و سیره عملی رییس جمهور شهید آیت الله رییسی که به گوهر تقوا، اخلاص، ساده زیستی، فساد ستیزی، توکل بر خدا و ولایتمداری مزین است، زیست مدیر تراز انقلاب اسلامی برای آحاد شیفتگان خدمت بی منت و صادقانه به ملت را معنا بخشید.

سیره شهید رییسی، زیست مدیر تراز انقلاب را معنا بخشید
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اسماعیل قزل سفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهان افزود: عملکرد آن شهید بزرگوار پرچم ایثار و خدمت را همچنان در این سرزمین برافراشته و به عنوان راهنمای همگان در آینده پیش روی ملت قرار داده است.

وی ادامه داد: هر یک از این شهدا در زمره نمادهای زرین و تابناک وفاداری و فداکاری صادقانه به انقلاب، نظام، مردم و میهن اسلامی در تاریخ این سرزمین جاودانه شدند.

او اظهار کرد: حافظه تاریخی ملت عزیز ایران امروز یادآور رخدادهایی مانند وقایع تروریستی هفتم تیر و هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت شخصیت های برجسته‌ای همچون شهیدان رجایی و باهنر و شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و امت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: البته با الطاف خداوند بر خلاف خواست دشمنان انقلاب، نظام و مردم موفق به تقویت همدلی، وحدت، اتحاد و همبستگی برای تداوم انقلاب و گشایش دروازه های پیشرفت برای کشور شدند.

قزل سفلی افزود: مختصات زمینی که شهید رییسی تحویل گرفت چه بود؟ شیوع کرونا با ۷۰۰ کشته در روز ، کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، سیاست خارجی گره خورده در برجام، ارتباط قطع شده با شرق و کشورهای همسایه‌ها، سیاست خلاصه شده در غربی که مانند همه تاریخش بدعهد بوده، عدم همراهی دیپلماسی با میدان و خزانه‌ای که خالی بود اما او با سه کلمه توکل، اخلاص و اراده به میدان آمد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ‘ما در این دولت نشنیدیم که کسی بگوید اختیار نداریم’، صدای واحدی از جمهوری اسلامی به دنیا مخابره شد و میدان و دیپلماسی با هم همراه شدند، میز ریاست شهید رییسی خدمت در پهنه جغرافیای ایران اسلامی شد و کرسی استراحت او صندلی هواپیما در هنگام بازگشت از ماموریت ها بود.

او اظهار کرد: شهید سید ابراهیم رییسی شبانه روز در اندیشه تلاش برای حل مشکلات کشور و تلاش مستمر برای رسیدن به آرمان های انقلاب و خدمت بی وقفه به محرومان بود و هم راستاسازی همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها از او چهره‌ای درخشان ساخته بود و امروز هر فرد دیگری در مسند قرار گیرد راهی جز ادامه این راه ندارد.

وی افزود: سیاست اصلی دولت شهید رییسی بی‌اثر کردن تحریم بود و آنرا در مردم معنا می‌کرد چرا که همانگونه که مردم در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و انتخابات نقش آفرینی کردند در میدان اقتصادی هم باید مردم را باور کرد چرا که مردم می‌توانند گره‌ها را بگشایند که این دولت این کار را کرده بود و این مسیر با قدرت ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه