English

فرماندار شیراز:

ارتش؛ بازوی دفاعی پُر توان جمهوری اسلامی ایران است

فرماندار شهرستان شیراز از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان دژ مستحکم، بازوی دفاعی پُر توان کشور و حافظ سربلندی نظام اسلامی یاد کرد.

ارتش؛ بازوی دفاعی پُر توان جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، لطف الله شیبانی با ارسال پیامی ۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاور مردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت که متن آن به شرح ذیل است. 

«بسمه تعالی»

۲۹ فروردین ماه یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است. نیروی سرافراز و توانمندی که به عنوان دژ مستحکم، بازوی دفاعی پرتوان کشور و حافظ سربلندی نظام اسلامی، همواره حضوری پرصلابت و مقتدرانه در راه دفاع از عزت، اقتدار، امنیت و تمامیت ارضی کشور در برابر تهدیدات دشمنان داشته و در این عرصه دارای کارنامه ای سرشار از حماسه آفرینی ها، افتخارات و جانفشانی ها می باشد.

ارتش مقتدر در کنار انجام موفق مأموریت های دفاعی و رزمی، در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و یاری رسانی به مردم در مشکلات و بحران ها نیز پیشقدم بوده و مرور عملکرد سال های بعد از جنگ آن، بیانگر نقش آفرینی و مشارکت مؤثر این نیرو می باشد و امروز نیز ارتش کارآمد و مجهز به تجهیزات و علم روز، علاوه بر پایبندی به اهداف راهبردی خود در زمینه حفظ و ارتقای اقتدار، آمادگی و توانایی های نظامی و دفاعی و نیل به خودکفایی سازمانی، می کوشد تا همدوش با سایر نیروهای مسلح کشور و تحت فرامین فرماندهی معظم کل قوا، بیش از پیش مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلا و سربلندی نظام را هموار نماید.

اینجانب فرصت را مغتنم دانسته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به ارتشیان غیور در سراسر کشور به ویژه فرماندهان و پرسنل جان برکف این یگان در استان فارس و شهرستان شیراز تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سرافرازی روزافزون این عزیزان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف دفاعی کشور از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه