English

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس مطرح کرد؛

آمادگی فارس برای میزبانی المپیاد استعدادهای برتر کشور

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: با توجه به نیرویهای توانمند و تخصصی و فنی در هیات های ورزشی و همچنین زیرساخت های موجود در سطح استان می توانیم میزبانی مسابقات المپیاد استعداد های برتر کشور در تمامی رشته های ورزشی را داشته باشیم.

آمادگی فارس برای میزبانی المپیاد استعدادهای برتر کشور
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، نشست هم اندیشی المپیاد استعدادهای برتر کشور با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس، معاونین و روسای هیات های ورزشی شرکت کننده در این دوره از المپیاد امروز ۲۶ فروردین ماه در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

عبدالرحیم خداجو در این نشست با اشاره به نایب قهرمانی فارس در دوره گذشته المپیاد استعداد های برتر گفت: تکرار نایب قهرمانی کاری شدنی اما سخت است زیرا که استان فارس با ۳۷ شهرستان و حضور استعداد های فراوان در تمامی رشته ها می‌تواند با برنامه ریزی مناسب این دوره از مسابقات نیز از عنوان خود دفاع کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: رشد جوانان و تعالی ورزش از ایده های روسا هیات های ورزشی است و خواستاریم با برگزاری نشست های مختلف در حوزه ورزش طرح و برنامه ویژه ای جهت این رقابت ها طراحی نمایید.

خداجو اظهار داشت: در المپیاد سال جاری پسران در ۲۲ و دختران در ۱۹ رشته ورزشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: ما می توانیم با همبستگی و کارگروهی در ۲۲ رشته ورزشی میزبان این رویداد بزرگ باشیم و در این خصوص اعلام آمادگی می نماییم.

وی افزود: این رویداد به صورت متمرکز در استان فارس در بازه زمانی ۲ ماهه برگزار خواهد شد و با وجود امکانات فروانی در سطح استان می‌توانیم با همکاری همدیگر این مهم را رقم زنیم.

وی با اشاره به ظرفیت بالا و جاذبه های گردشگری در سطح استان اظهار داشت: شیراز بعنوان سومین حرم اهل‌بیت (ع) و شهرستانهای استان فارس از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار هستند که این میزبانی می تواند فرصتی باشد برای توسعه یک پیوست فرهنگی ویژه ای در سطح کشورکه به وسیله آن می توان در شناساندن بیش از پیش استان کهن فارس به ورزشکاران و عوامل برگزارکننده اقدام کرد.

وی در پایان خطاب به روسا هیات های ورزشی فارس گفت: لازم است چشم انداز جدیدی برای استان فارس ترسیم کنیم و با استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه ها این دوره از مسابقات را میزبانی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه