English

از ابتدای اسفند سال جاری تاکنون؛

۷ مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز تعطیل شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از شناسایی و تعطیلی هفت مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز از ابتدای اسفند سال جاری تاکنون خبر داد.

۷ مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز تعطیل شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مهرداد شریفی، در این باره گفت: با پیگیری و تلاش‌های کارشناسان اداره نظارت و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه، هفت مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات زیبایی از ابتدای اسفند سال جاری تاکنون در شیراز شناسایی و تعطیل شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه هر گونه خدمات پزشکی بدون حضور پزشک، حتی در مراکز دارای مجوز، اقدام غیرقانونی و مخاطره آمیز است، افزود: همه مکان‌های ارایه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند.

شریفی ادامه داد: دخالت افراد بدون صلاحیت در امور سلامت، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

این مقام مسوول در دانشگاه اظهار کرد: مراجعه شهروندان به مراکز غیر مجاز زیبایی که اغلب در منازل مسکونی و به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند، منجر به ایجاد آسیب و صدمات جبران ناپذیر می شود.

معاون درمان دانشگاه توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، می توانند موضوع را با شماره تلفن های ۱۹۰ و ۱۸۱۹، به صورت شبانه‌روزی گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه