English

از ابتدای برگزاری جشن نیکوکاری تاکنون؛

۳۰ میلیارد تومان کمک های مردمی در فارس جمع آوری شده است

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: تاکنون مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری جهت دانش آموزان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره فارس جمع آوری شده است.

۳۰ میلیارد تومان کمک های مردمی در فارس جمع آوری شده است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مراسم سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی ره و آغاز هفته احسان و نیکوکاری با نواختن نمادین زنگ نیکوکاری در مدرسه شهید مرزبان ناحیه ۴ شیراز برگزار شد.

یوسف علوی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی ره استان فارس در این مراسم ضمن تبریک سالروز تاسیس این نهاد گفت: این مراسم هرساله از ابتدای بهمن ماه و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند به صورت سراسری در کشور برگزار می شود.

او تصریح کرد: امسال و از ابتدای برگزاری این آیین، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان جمع آوری شده است که از این مبلغ، ۱۰ میلیارد تومان به صورت نقد و غیر نقد توسط پایگاه های امدادی و ۲۰ میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

این مقام مسئول در ادامه از توزیع پاکتهای کمک های مردمی با QR در مدارس خبر داد و گفت: این پاکتها تا هفته آینده از سراسر مدارس جمع آوری و به کودکان بی بضاعت همان مدرسه تقدیم می شود.

علوی افزود: نیکوکاران استان می توانند از طریق کد دستوری USSD کمیته امداد فارس و شماره گیری #۰۷۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۱ کمک های خود را به دانش آموزان بی بضاعت استان تقدیم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه