English

همزمان با سراسر کشور؛

جشن نیکوکاری با شعار " هر روز عید دیگر است" در فارس برگزار می شود

جشن نیکوکاری امسال در ۵۸ پایگاه امدادی و معابر، ۱۰۰پایگاه سیار، ۴۳۰ مرکز نیکوکاری، ۸۰۰۰ مدرسه و از طریق درگاه های اینترنتی برگزار می شود.

جشن نیکوکاری با شعار " هر روز عید دیگر است" در فارس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مرتضی موصلی، مدیر کل امداد فارس ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت های مختلف، در جمع خبرنگاران گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک های خود را اهدا می کنند.

او در ادامه با بیان اینکه امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از ۱۴ اسفند ماه جاری و با شعار " هر روز عید دیگر است" همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می شود، افزود: این آیین امسال در ۸۰۰۰ مدرسه، ۵۸ پایگاه امدادی و معابر، ۱۰۰ پایگاه سیار و همراه ۴۳۰ مرکز نیکوکاری استان برگزار می شود.

موصلی ادامه داد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تعداد ۴۰۰ هزار پاکت با کد QR، کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی اختصاصی هر شهرستان تهیه و در مدارس توزیع شده است.کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود.

او متذکر شد: مردم نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند. کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه