English

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام:

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری زنگ عاطفه‌ها در ۵۰۰ مدرسه نواخته می‌شود

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری جشن نیکوکاری اندیشیده شده است.

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری زنگ عاطفه‌ها در ۵۰۰ مدرسه نواخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد ایلام اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با عنوان (هر روز عیدی دیگر است) برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری آن اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته احسان و نیکوکاری زنگ عاطفه‌ها در ۵۰۰ مدرسه نواخته می‌شود و پاکت‌های جمع اوری کمک نقدی نیز بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تاکید کرد: در همین راستا و با هدف مشارکت دانش آموزان و اولیاء آن‌ها تعداد ۴۶ هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک‌های جشن نیکوکاری بین دانش آموزان مدارس استان توضیح می‌شود.

طاهری افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده همه کمک‌هایی که در هفته احسان در مدارس استان جمع آوری می‌شود، برای توزیع در بین نیازمندان همان مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: با وجود اینکه جمع آوری کمک از طریق روش‌های گوناگون از اوایل اسفندماه آغاز شده، ولی این برنامه‌ها با هدف مشارکت حداکثری مردم تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد ایلام، علاوه بر پایگاه‌های عمومی ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری، مردم نوع دوست استان می‌توانند از طریق درگاه‌های الکترونیکی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۵۰۰۳۰۳۵۴ و همچنین کد دستوری #۱*۰۸۴*۸۸۷۷*کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان استان قرار دهند.

جشن عاطفه‌ها

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه