English

علی خسروزاده:

جشن نیکوکاری در ایلام با شعار "عیدی برای همه" برگزار می‌ شود

مدیر روابط‌عمومی کمیته امداد استان ایلام گفت: جشن نیکوکاری هرساله با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند از ۱۲ اسفند برگزار می‌شود.

جشن نیکوکاری در ایلام با شعار "عیدی برای همه" برگزار می‌ شود

علی خسروزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ایلام اظهار داشت: جشن نیکوکاری هرساله در آستانه سال نو با هدف جمع‌آوری‌ کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود و مرحله اول این جشن از ابتدای بهمن ماه از طریق ارتباط چهره به چهره و مکاتبه با خیرین آغاز گردیده است. 

مدیر روابط‌عمومی کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: همچنین مرحله دوم این جشن ملی نیز به صورت رسمی همزمان با سراسر کشور وبا مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) ، آموزش و پرورش، صدا وسیما و بسیج درپایگاه‌های کمیته امداد برگزار می‌شود.

وی به راه اندازی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در معابر عمومی در سطح شهرستانها طی روز پنجشنبه 12 اسفندماه اشاره کرد و افزود: پایگاهها و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردم در سطح معابر عمومی فعال بوده و آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست هستند.

خسروزاده با اشاره به این‌که جشن نیکوکاری روز جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: همچنین مراسم نمادین زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس سراسر استان روز شنبه در شهر ایلام و در دبیرستان دخترانه شهید آوینی با حضور مسئولین استان برگزار می گردد.

خسروزاده با اشاره به اینکه علاوه بر فراهم شدن زمینه مشارکت و حضور هم استانی‌های عزیز در پایگاه‌ها ، ادارات و مراکز نیکوکاری زمینه پرداخت کمکها به روش‌های غیر حضوری نیز فراهم شده است تاکید کرد: علاوه بر استفاده از برنامه کد QR , شماره کارت 0354-5003-9979-6037 و شماره گیری کد #084*1*8877* نیز جهت دریافت این کمکها به روش غیر حضوری پیش بینی گردیده است.

وی افزود: کمیته امداد پس از دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و نوعدوست، آن ها را در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه